неделя, 13 септември 2015 г.

Review:Hean Cosmetics Lipsticks |#322 Papaya,#162 Coral,#75 Raspberry,#158 Ruby Red| (BG)







Здравейте ♥

Обект на днешното ревю са 4 червила чудесни червила на марката Hean Cosmetics. Вероятно не сте чували за марката, самата аз до преди няколко месеца не бях чувала, въпреки че се интересувам доста от козметика, но останах супер приятно изненадана от качеството на продуктите им, в частност от червилата.






Hean Cosmetics е полска марка тип каталожна козметика (но в някои страни имат и щандове), на пазара от 1981г., произвеждаща декоративна и бяла козметика. Продуктите им са налични в Чехия, Словакия, Литва, Латвия, Украйна, Испания, Португалия, Саудитска Арабия и България. Позната на майка ми й предостави каталог и така решихме да си поръчаме няколко неща за проба. (Ако публикацията възбуди интерес, бих могла да напиша ревю и на другите продукти, които поръчахме.) Явно маркетинговата им политика е супер недоразвита, което е жалко спрямо качеството. Може да съм споменавала, но каталожното пазаруване е най-малко предпочитаният от мен начин за пазаруване, но подтикната от майка ми поръчахме 4 червила – 2 от серията Vitamin Cocktail Intense и 2 от серията Vitamin Cocktail.

Червилата са разположени в черна гилза, нищо особено, но поне се затваря плътно и няма начин да се отвори в чантата ви. Бих предпочела да няма сребристите надписи, но те така или иначе се изтъркват след време.

Количеството е 4,5 гр., стандартно за такъв тип продукт.

Консистенцията на всичките червила е плътна, но не се усеща тежка върху устните. Много, много са пигментирани и предвид интензивния пигмент вероятно ще ви се наложи да ползвате молив за устни за прецизно очертаване.

Издържливостта е изключителна – до момента това са единствените червила, които издържат часове наред без да се налага подновяване, без да изсушават, без да се събират или да стоят неравномерно. Няма нужда да следите час по час вида на червилото си.

Завършекът варира – някои са кремообразни, други със сатенен завършек.

Всяка серия наброява близо 30-тина цвята.


#322 Papaya  |Vitamin Cocktail|










#322 е най-носеното ми червило през изминалото лято, говорих повече за него в поста с летните любимци тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/07/revieweveryday-makeup-essentials-summer.html . Най-носените от мен червила са в нюд прасковени нюанси и този не прави изключение. Цветът е прасковено-розов, свеж и ярък, но без да се набива на очи. Цяло лято го разнасях из клъчовете си и не се разтопи, което си е постижение предвид ежедневната 35-градусова жега! Има сатенен завършек, с миниатюрни частички, които отразяват светлината. Определено необичаен цвят, нямам друг подобен в колекцията си от прасковени червила. Просто перфектното лятно червило, особено на тен стои прекрасно. Фаворитът ми от 4-те червила.



162 Coral |Vitamin Cocktail|














В гилзата червилото изглежда като нюд с прасковен оттенък, но нанесено върху устните цветът е съвсем различен – наситено светло оранжево с коралов подтон. Отново необичаен цвят – ярък, свеж и забелязващ се. Неминуемо прави зъбите да жълтеят, но му прощавам заради готиния цвят. Особено на тен стои просто разкошно! Не мисля, че би отивало на жени с много светла кожа, поради специфичния оранжев цвят. Нося го с черна очна линия и руж в същия оранжев цвят – много лятна и лежерна визия се получава. Завършекът е изцяло матов.




#75 Raspberry |Vitamin Cocktail Intense|













В гилзата червилото изглежда като убит червеникаво-кафяв нюанс, спадащ по-скоро в категорията нюд. На моите устни стои като червеникав-нюд. Също нетипичен цвят, но е лесният начин за носене на червено червило. Не се набива на очи, стои много естествено и за ежедневен грим – просто придава цвят, без да ангажира останалия грим. Лично аз го нося основно през есента и зимата. Завършекът е крем.



#158 Ruby Red |Intense Vitamin Cocktail|









е класическо вамп червило – тъмно червено със студен подтон и съвсем лек кафяв уклон. Прави зъбите супер бели, стои много секси и определено трябва да започна да го нося по-често. Подходящо е за вечерно време и поне според си пасва със студ, зима/късна есен и по-силен грим. Червеното определено е извън моята комфортна зона, обикновено залагам на интензивен очен грим и нюд, но вамп червилата напоследък силно ме влекат и това определено е стимул по-често да нося такава визия.


Наистина не намирам минус в тези червила, освен по-трудният достъп и ако сте авантюристично настроени, пробвайте някое от тези червила. На мен лично много ми харесват и бих поръчала още от тях, стига да намеря някой суотч из необятното интернет пространство.

Вие пробвали ли сте нещо от Hean Cosmetics?

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар