вторник, 20 март 2018 г.

NOTD: Rose Gold Obsession |Pull & Bear Rose Gold| (BG)








Здравейте ♥

Пролетта вече е тук и съм в настроение за пролетен маникюр в пастелни, ефирни и нежни цветове ♥

Нюансът розово злато е страхотно популярен в последните години и лично на мен много ми допада да го включвам в грима, облеклото и маникюра си.






За направата на този маникюр първо нанесох база на ноктите си (Rimmel Nailcare Base & Top Coat), след като изсъхна нанесох 2 пласта от розовият нюд Essence The Gel #98 Pure Beauty на всички пръсти без средния и безименния. За Pure Beauty съм писала тук.

Pure Beauty е нежен телесен нюд нюанс с изразен розов подтон, покрива перфектно на 2 пласта, има добра издръжливост, четката е широка и удобна, а завършекът му е класически крем.
Имам необяснима слабост към нюдове и те наброяват най-много в лаковата ми колекция :D Обожавам маникюр в телесни тонове и винаги, когато нямам ясна представа с какъв лак искам да се лакирам, избирам нюд. 







Pure Beauty е сред любимите ми лакове именно защото е много универсален и с чудесни характеристики, повече от 2/3 от него съм изхабила и определено мисля да повторя покупката, когато го привърша. Най-често нося Pure Beauty в комбинация с друг блестящ лак за акцент върху безименните и средните пръсти – любим похват :))

Лакът на Pull & Bear Rose Gold много ми харесва в шишето, но ми идва too much нанесен върху всички нокти, затова го нанасям като акцент. Лакът е от металическата им колекция, имат и класически крем, както и глитъри, но цветовете не ми се струват впечатляващи – за мен именно металическата им колекция е отличаваща се. 








Rose Gold е в красив розово-златен нюанс с точното съотношение на розово към златно за моя вкус. Покрива перфектно на 2 пласта, има висока трайност (свалям го непокътнат дори след седмица), нанася се лесно, завършекът е абсолютен металик – почти огледален!
Единственото нещо, което не ми допада е четката – класическа тънка четка, която лично на мен не ми е удобна, защото предпочитам широките четки.







Маникюрът завърших с 1 пласт топ лак OPI Infinite Shine, който ползвах за пръв път, още е рано за обосновано мнение, но засега впечатленията ми са добри – повече информация за него ще има като го разнося обстойно известно време.

Лакът Rose Gold стои страхотно и матиран с матов топ лак, за една идея по-ненатрапчива визия. Планирам много да го нося през пролетта – приглушените розови нюанси са ми любими за този сезон ♥





Вие харесвате ли нюанса розово злато?



Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
 
Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар