петък, 30 март 2018 г.

Scented Review:Roberto Cavalli Paradiso Assoluto EDP |BG|







Здравейте ♥

Ароматното ревю днес е посветено на парфюма Roberto Cavalli Paradiso Assoluto EDP – много слънчев, морски, изтънчен и женствен аромат ♥

Пролетта вече е тук и съм в настроение за слънчеви, ефирни и радостни аромати, какъвто е и Paradiso Assoluto. Paradiso Assoluto в превод от италиански означава „абсолютен рай“, което име смятам че му пасва чудесно: за моите възприятия ароматът е безгрижен, летен, аромат за почивка, за плаж, море и влажен климат, много жизнерадостен и искрящ.

За този парфюм съм писала тук, затова ако не ви се чете цялостно ревю, посветено на него, можете да прочетете кратък обзор.

История:

Paradiso Assoluto е третият аромат от колекцията Paradiso на Roberto Cavalli, лансиран в края на 2016г. Концепцията на Paradiso Assoluto е въплъщаването на аромата на райска градина, пищната ѝ природа и наситеният аромат на цветя. Парфюмът е обявен като чувствен и съблазнителен аромат, който започва с флорално начало и подправкови акорди на розов пипер и глициния. Нотката на див жасмин, която е водеща в колекцията Paradiso, е съчетана с червена лилия в сърцето на композицията. Базата е описана като чувствена и креместа, с нокти на пачули, сандалово дърво и ванилия.






Ароматно описание:

Връхни нотки: розов пипер, глициния, бергамот, грейпфрут, лимон

Средни нотки: див жасмин, червена лилия, пасифлора

Базови нотки: пачули, сандалово дърво, ванилия, червена лилия, кашмир



Развитие върху мен:
 
Непосредствено след напръскване ароматът е остър с ясно изразени нотки на грейпфрут, лимон и бергамот, леко пикантен от розовия пипер, с почти унисекс звучене, като моят нос не долавя цветето глициния. До 15-тина минути след напръскване ароматът се заобля, омеква и унисекс звученето напълно изчезва, за се превърне във феерия от бели цветя – плътни, наситени, мощни: усещам силно див жасмин и съвсем малко, едва доловимо лилия. Белоцветните парфюми не са за всеки вкус и трябва задължително да ги харесвате, за да има шанс този аромат да ви допадне. В базата парфюмът разкрива подчертано дървесно звучене: много сандалово дърво, много пачули, много кашмир и малко ванилия. Сандаловото дърво затопля аромата, навява ми асоциации със затоплена от слънцето, почерняла кожа на тропически остров, в който вятърът носи аромат на бели, кремести и ароматни цветя. Пачулито тук е много прибрано и възпитано, изобщо не се усеща тежко, влажно и дращещо гърлото, както в някои парфюми. Смятам, че кашмирът придава това меко звучене на парфюма, което го отличава от типичните подчертано белоцветни аромати. Ванилия в аромата има, но е леко загатната и не ме дразни – толкова мразя ванилия, буквално ми става лошо от нея, но тук не е типичната сладкарска гурме ванилия, а дървесна ванилия, много деликатно поднесена с белите цветя, колкото да придаде доза сладост.

Ароматът определено търпи интензивно развитие: остро цитрусово начало, следвано от силно белоцветно развитие и в базата – бели, кремести цветя с дървесна подложка. Основните нотки в парфюма върху моята кожа са жасмин, сандалово дърво и кашмир, с мнооооого малко, загатната ванилия. За мен ароматът е много интересен и комплексен, подчертано женствен. Paradios Assoluto ми навява тропически асоциации - за мен е безгрижен и ваканционен аромат, който нямам търпение да нося през така жадуваната лятна отпуска, а дотогава ще му се наслаждавам в градска среда. 


Опаковка:

Дизайнът на флакона е разработен от Ева Мария Дюрингер и е във формата на шлифован диамант, решен в червената гама. Флаконът е много красив, масивен и стабилен и се усеща луксозно.


Вместимост:

Парфюмът се предлага във флакони с вместимост 30, 50 и 75мл.


Подходящ сезон:

За моите възприятия ароматът е подчертано пролетно-летен и е подходящ именно за тези сезони. 


Подходящо време: 

Предпочитам да нося Paradiso Assoluto през деня, но през лятото съм го носила и като вечерен аромат. 


Издръжливост:

Трайността е безумна, та ми идва чак главоболен и задушаващ, ако прекаля с пръсканията (както ми се е случвало…)

По правило ароматите с нотки на цели цветя са невероятно трайни и този не прави изключение – трайността е в порядъка 12 – 24 часа на кожа, а в косата, дрехите, дори в чаршафите ми, остава до следващото измиване/пране. Дори и в най-горещите температури, когато малко парфюми показват добра трайност, Paradiso Assoluto се отчита с над 12 часа трайност върху кожа. 

През пролетта, когато времето е по-хладно, нося Paradiso Assoluto с 4 пръскания, с което трайността му е от рано сутрин до късно вечер, дори след душ. 

През лятото обаче, в горещо и сухо време, с температури над 25 пръскам точно 2 пъти, защото сложа ли повече, ароматът превзема цялото пространство, което не ми допада – не смятам, че хората край мен са длъжни да усещат парфюма ми през целия ден, защото той просто не утихва. Ако обаче съм в неформална обстановка: на море/почивка/разходка, спокойно пръскам обичайните 4 пъти. Парфюмът е толкова траен, че не се налага подновяване в течение на деня, а излизам ли вечер, пръскам точно веднъж, ако сметна за необходимо, но в повечето случаи пропускам, защото трайността е чудовищна от рано сутрин до късно вечер.






Paradiso Assoluto  е нетипичен белоцветен аромат – много топъл и слънчев, много мек и женствен, с много фина доза сладост, която не е плодова или гурме, а флорална. Съдържа композиция от див жасмин, дървесни нотки и кашмир, които му придават женствено, секси звучене – ароматът на уверена в себе си жена. Paradiso Assoluto не е момичешки, а подчертано дамски аромат, който впечатлява с трайност и интензитет, поради което не остава незабелязан. Категорично не смятам ароматът за лесен за харесване, защото не е типичен като композиция и не е за масовия вкус. 

Определено носи в себе си духа на Кавали – всички парфюми на бранда, които съм пробвала, имат една обединяваща белоцветна, креместа нотка, която откривам и тук. Единственият аромат, който бих посочила като аромат от същата категория на Paradiso Assoluto, e Roberto Cavalli Just Cavalli, който за мен има сходно цялостно звучене с Paradiso Assoluto, но категорично не е идентичен с него: Just Cavalli е по-мек, по-сладък и момичешки, докато Paradiso Assoluto е по-нетипичен, по-зрял и по-женствен.

Другите два аромата от колекцията Paradiso също носят това безгрижно, плажно и ваканционно настроение: класическият Paradiso е подчертано цитрусов и  зелен, а Paradiso Azzuro e акватично-лавандулов. За мен и моя вкус Paradiso Assoluto e най-интересният от трите аромата, но ако ви идва твърде флорален или сладък, то тествайте другите две предложения от линията Paradiso.


Какво е вашето мнение за аромата Roberto Cavalli Paradiso Assoluto?



Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
 
Приятна вечер ви желая ♥




Няма коментари:

Публикуване на коментар