понеделник, 20 август 2018 г.

NOTD: OPI Apartment For Two |Breakfast At Tiffany| (BG)







Здравейте
 
Обект на днешното ревю е лакът на OPI от колекцията Breakfast In Tiffany с романтичното име Apartment For Two. Колекцията съдържа 2 сета с по 4 лака, като аз притежавам този с минитата (мини лаковете са изключително удобни когато имаш срамно голяма лакова колекция #sorrynotsorry) на Apartment For Two, Rich & Brazilian, I Believe In Manicures и Got The Mean Reds (обичам наименованията на лаковете на OPI!)

Apartment For Two е в много красив, ярък и момичешки нюанс фуксия (розово-лилаво), с безупречна консистенция, която се нанася буквално без каквито и да било усилия, покрива перфектно на 2 пласта (за къси нокти може да минете и с 1), съхне бързо самостоятелно и има приличен блясък. Трайността е изключително висока – с Apartment For Two изкарах 12 дни на море без изобщо да пазя маникюра и педикюра си, въпреки водата, пясъка и слънцето, лакът ми не се олющи, не помътня, нямаше никакви забележки, освен разбира се, израсналата част в основата на нокътя. Безупречно изпълнение от OPI!





Колкото и да ми харесва цвета и като цяло характеристиките на този лак, не мога да твърдя, че е нещо уникално: от този така любим нюанс на розовото имам още 2 напълно идентични като цвят, при това и със сходни характеристики лакове – Flormar Full Color Funky Magenta (ревю тук) и Bourjois La Laque Gel Fucshiao Bella.

Дали си заслужава инвестицията в лак на OPI спрямо лак от дрогерийния клас? За мен – не, освен в редките случаи когато цветът или колекцията са наистина уникални (ех, още въздишам по Руската колекция на OPI, до която не можах да се добера като излезе преди повече от 10 години, а за Холандската да не отварям дума – р-а-з-к-о-ш ;))






Идентичен лак на Apartment For Two можете да откриете във всеки козметичен магазин и практически в портфолиото на всеки бранд, затова ви съветвам да не се занимавате с издирване точно на Apartment For Two из салоните/специализираните магазини.







Аз съм голям фен на филма Breakfast At Tiffany и колекцията минита има по-скоро сантиментално значение + разкрасяваща функция на тоалетката ми (толкова са сладки тези минита #cutenessoverload), отколкото действителна и належаща нужда от точно този нюанс на розовото при това от марка в професионалния сегмент, каквато е OPI.
 
Кой е любимият ви лак в нюанс фуксия?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар