четвъртък, 30 август 2018 г.

NOTD:OPI I Believe In Manicures |Breakfast At Tiffany Collection| (BG)







Здравейте ❤ 

В предния пост на тема маникюр ви показах яркорозовата фуксия Apartment For Two от колекцията на OPI Breakfast At Tiffany (тук), а обект на днешното ревю ще бъде друг изключително красив лак от същата колекция – I Believe In Manicures.






I Believe In Manicures е в емблематичния за бижутерийната къща Tiffany син цвят – не просто синьо, а изключително красив и наситен син нюанс с лек зелен подтон, без обаче да спада в графата на нюансите мента и тюркоаз.






Да си призная, светлосиньото, светлозеленото и като цяло различните нюанси на синьо и зелено не присъстват в маникюра ми вече близо 2 години – просто не посягам към тях, изглеждат ми твърде ангажиращо (може би остарявам?! :D) и ги асоциирам по-скоро с ваканционно настроение. I Believe In Manicures носих веднага след лятната ми отпуска и определено ми донесе много настроение – толкова ярък, почти неонов син нюанс, който стои страхотно на кожа с тен, а на педикюр е просто жесток! 






Нанасянето беше безобразно 3 тънки слоя, нанесени изключително внимателно за пълна покривност, като накрая пак имаше следи от четката, които за моя радост топ лакът почти изравни. Трайността отново е изключително висока10 дни само с израснала част в основата (всъщност всички лакове на OPI, които притежавам, са с безупречна трайност поне седмица на моите нокти).






За съжаление лятото (поне в София) тази година беше изключително кратко (има-няма 2 седмици слънце през август и дотам :/), а есента вече чука на вратата, затова прибирам  I Believe In Manicures за следващото лято, когато бих му отдала заслуженото внимание и бих го носила подобаващо, защото определено е много красив, нетипичен и привличащ погледи нюанс. Лично аз не притежавам друг такъв в лаковата си колекция, но както казах по-горе, синьото и зеленото не са ми сред фаворитите за избор за маникюр.







Дали си заслужава търсенето на I Believe In Manicures? Според мен – да, стига да носите този тип цветове. За хора като мен, които не посягат често към тази гама, мини лаковете в сет са чудесно решение :))





 
Вие какво мислите за I Believe In Manicures?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар