петък, 26 юли 2019 г.

NOTD: Bright Neon Pink |Perfect #S28| (BG)







Здравейте ❤ 

Най-накрая цветен маникюр в блога :D Колкото и да обичам нюд маникюрите, лятно време не мога да им се наслаждавам, изглеждат ми твърде неконтрастно на фона на слънчевото време и свежите дрехи, затова и някъде през май приключвам с нюдовете и така чаааак до септември. 

Лятото нося залагам само на свежи, ярки цветове в маникюра и педикюра си и откакто съм започнала да се лакирам (приблизително 12-13г.) на море ходя само и единствено с яркорозов маникюр и педикюр и никой друг цвят не може да го замести. Защо? Нямам логично обяснение, но яркорозовото в различните му вариации (и най-вече неоново) е безапелационният ми фаворит за летен маникюр. 

Единственият лак за нокти, от който съм изхабила 5-6 бутилки (при положение, че притежавам лакове за нокти колкото квартален салон за маникюр :D) е именно яркорозов неон на Catherine Arley – розови маникюри с него можете да видите тук, тук и тук. Всъщност ако още го откривах по магазините, сигурно щях да продължавам да си го купувам, но марката явно се изтегли от българския пазар, защото никъде не виждам вече нейните лакове.






Това лято отново минава под знака на розовия маникюр, този път в лицето на Perfect S 28 – искрящ ярко неоноворозов цвят, точно каквото търсех В последните поне 4г. не се бях лакирала с лак на Perfect и този го взех само заради цвета, но ме изненада с абсолютно безупречните си характеристики: широка и плоска четка, лесно нанасяне, бързо съхнене, а трайността е 7 пълни дни (лакирам се всяка неделя и единствената забележка по маникюра ми е израсналата част в основата на нокътя, нищо друго). Вероятно знаете, че неоните често са с консистенция на желе (т.е. средна покривност и леко прозиране, ако се нанасят само 1-2 пласта), като този не прави изключение, за къси нокти (особено при педикюра) 2 пласта са напълно достатъчни за наситен цвят, докато при по-дълги нокти (при маникюра), за да не прозират връхчетата задължително слагам 3 пласта. Както всички неони, и този изсъхва до полуматов финиш, но в зависимост от настроението си му слагам или класически топ лак (за гел ефект), или пък матиращ, с който го матирам допълнително и става още по-летен.

Цветът е най-искрящото неоново розово: ярко, наситено розово с лек оранжев подтон






Стои страхотно на маникюр, а на педикюр е просто разкош Този цвят асоциирам с море, плаж, безгрижие и почивка, но освен на море си го нося и в София, просто не си представям да е лято и да не съм с розов маникюр & педикюр.






Освен с горепосочения розов неон на Catherine Arley, другите ми любими яркорозови лакове, които свързвам с лятото, са Flormar Full Color Funky Magenta (ревю тук), OPI Apartment For Two (ревю тук) и OPI Pink Of Hearts (ревю тук).
 
Кой е Вашият любим летен лак?

 
Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Хубава вечер ви желая

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар