вторник, 9 юни 2015 г.

NOTD:Neon Pink & Flowers |Catherine Arley #702| (BG)






Здравейте ♥

Маникюрът днес е изцяло на лятна вълна – свежа комбинация от яркорозов неон & цветя.

Яркорозовият неон е Catherine Arley #702 – страхотен розов нюанс с лек коралов оттенък. Самият факт, че това е единствения лак, който съм купувала повече веднъж (цели 3 пъти) и всеки път съм го изразходвала докрай, трябва да ви говори колко много го харесвам ♥.





Както повечето неони и този е непокривен и с консистенция тип желе – нужни са 3 пласта за пълна покривност, за къси нокти може и два. Носила съм го и върху пласт плътен бял лак и тогава вече се вижда и от самолет :D. Съхне страшно бързо и рядко му слагам топ лак, освен ако не искам да го направя много бляскав. Издръжливостта му без топ лак при мен е седмица.

За да направя декорацията на безименния пръст първо нанесох пласт плътен бял лак и внимателно положих златистите камъчета. След като лака поизсъхна с иструмент за точки направих точици около всяко камъче и се получиха цветенца.





Правила съм този маникюр и с жълт лак вместо камъчета, и двата варианта ми харесват и не мога да реша кой повече. Вие какво мислите?





Ако сте в търсене на яркорозов неонов лак за лятото, силно ви препоръчвам Catherine Arley #702. Лакът ми е много любим за лятото, стои страхотно и на педикюр и никога не остава незабелязан J.

Кой е вашият любим яркорозов неонов лак?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥



Няма коментари:

Публикуване на коментар