петък, 30 август 2019 г.

NOTD:Bright Coral |Miss Sporty 1st To Shine #150 Pink Flamingo| (BG)







Здравейте ❤ 

С кораловите нюанси открай време имам love-hate взаимоотношения  - цветът все ми харесва в бутилката, но почти винаги нанесен върху ноктите ми не ми допада.






С обекта на днешното ревю Miss Sporty 1st To Shine в нюанс 150 Pink Flamingo ситуацията е идентична – много ми харесва в бутилката, а на моите нокти ми идва една идея по-приглушен и невпечатляващ, но все пак достатъчно привлекателен, за да ми носи лятно настроение и да му се радвам  края на този любим сезон.






Лакът е с безупречни характеристики – нанасяне, покривност, трайност, изобщо за лаковете на Miss Sporty мога да изкажа само суперлативи и никакви негативи, а цветът е червен корал с розов подтон, който обаче на моите ръце изглежда по-оранжев, отколкото е всъщност. 





За да го украся, реших да добавя по 1 декоративно камъче в основата на нокътя в сходен червено-коралов нюанс: върху леко „дръпнал“ лак на втори пласт поставям с пинсета камъчето, притискам леко и фиксирам с плътен пласт топ лак, по този начин никога не ми е падала декорация и издържа докато я сваля, т.е. поне седмица.





Сходни маникюр от периода ми на коралова вълна можете да видите тук и тук







А кой е Вашият любим коралов лак?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая


Няма коментари:

Публикуване на коментар