сряда, 6 януари 2021 г.

Review: Max Factor Radiant Lift FND #55 Beige & Facefinity Bronzer #001 Light Gold (BG)

 

Здравейте 

Честита Нова година  Бъдете здрави и много щастливи 

Според статистиките за посещаемост на моя блог, ревютата на фон дьо тени, пудри и други грим продукти за лице са сред най-често търсените и най-многократно четени от вас, затова днешното ревю е 2 в 1 – ревю на фон дьо тена Radiant Lift в нюанс 55 Beige и на бронзиращата пудра FaceFinity в нюанс 001 Light Gold и двата продукта са част от асортимента на една от любимите ми марки, а именно Max Factor.



Първо ще ви запозная с фон дьо тена,  който пробвах случайно, но надмина моите очаквания с представянето си. Майка ми ползва този фон дьо тен и е много доволна от него, той таргетира именно по-зрялата кожа, защото има хиалуронова киселина в състава си и полуматов финиш с фини частички. Моят любим фон дьо тен на Max Factor до този момент беше Miracle Touch (ревю за него можете да прочетете тук), следван от Healthy Skin Harmony (писала съм за него тук), харесвам също и FaceFinity 3in1, който е и най-известният фон дьо тен на марката – за него (старата формула обаче, не новата!) съм писала тук. Radiant Lift e много популярен и харесван фон дьо тен, чела съм страхотни отзиви за неговата трайност и красив финиш, мама също доста ми го хвали, аз обаче не го бях пробвала до миналата зима, плашеха ме фините блестящи частички в него – имам супер мазна кожа и бягам от всякакви фон дьо тени с блясък.



Един път, в който се бях прибрала вкъщи и се оказа, че съм си забравила фон дьо тена, се наложи да ползвам някой от наличните на мамината тоалетка, заложих на този. Сложих го сутринта, цял ден търчах по непредвидени задачи, вечерта изненадващо пътувах обратно към София и когато се погледнах в огледалото в края на деня с огромна изненада установих, че не е мръднал – вярно, бях го фиксирала с прозрачна пудра сутринта, но както вече казах, аз имам ужасно мазна кожа, която се налага да матирам по няколко пъти на ден, освен това често някои фон дьо тени се събират около носа, а други направо попиват и изчезват от лицето ми. Radiant Lift обаче, за мое изумление, остана непокътнат за близо 10 часа, без допълнително матиране, без да се разтече, свлече, изчезне и т.н. Останах много приятно изненадана и супер впечатлена, затова си купих същия, знаех, че ме очаква пътуване с натоварена програма и исках да имам дълготраен фон дьо тен, който да взема със себе си (в ежедневието залагам на леки фон дьо тени с лека покривност).



Следващият тест на Radiant Lift беше въпросното пътуване в началото на януари – гримирах се в 3 през нощта (полетът беше рано сутринта), като гримът ми издържа в непокътнат вид (с 1 матиране!) 20 часа!!! От -10 градуса в София кацнахме на +20 в Атина и въпреки рязката температурна разлика, въпреки целия ден неспирно движение, изкачване на хълм Ликавитос и какво ли още не, вечерта в 20ч. свалих грима на лицето ми без забележки, фон дьо тенът ми изглеждаше свеж и  почти като току-що нанесен. Впечатляващо представяне!



По обективни причини след януари месец не ми се удадоха много възможности да тествам представянето на Radiant Lift (все пак едни 3-4 месеца изобщо не се гримирах), но лятото и есента за някои специални поводи пак заложих на него и той се представи все така безупречно – и на влажен морски климат на 35-градусова жега и в хладен есенен ден, в който не спря да вали и духа, фон дьо тенът ми издържа без да се свлече, без да се събере във фините линии, без да оксидира и без да се нуждае от повече от 1 матиране.



Фините блестящи частички не стоят видимо върху кожата, а някак ѝ придават едно съвсем леко, здравословно сияние. Финишът е полуматов, покривността висока, трайността безупречна, не подчертава пори, не се събира във фините линии, много съм впечатлена, перфектно изпълнение!

Флаконът съдържа стандартните 30мл продукт, самият той е от масивно стъкло и снабден с помпа, като на мен 1 помпичка ми е достатъчна да покрия цялото си лице с фон дьо тен. След нанасяне има около 2-3 минути, в течение на които фон дьо тенът се запечата и изсъхва върху кожата и остава там, докато не го свалите. Важно е да уточня, че въпреки високата трайност и покривност, Radiant Lift не се усеща тежко, плътно и стягащо върху кожата, което отчитам като голям плюс.





Цветът, който ми пасва, е 55 Beige – вторият най-тъмен от предлаганите на нашия пазар, определям го като среднотъмно бежово с топъл жълт подтон. Цветът леко се адаптира към този на кожата след нанасяне и не оксидира.

Radiant Lift е страхотен фон дьо тен, към който нямам никакви забележки – трайност, нанасяне, финиш, представяне върху кожата, опаковка, чудесен по всички параграфи и трябва ли ми траен фон дьо тен (за повод), бих посегнала към него. Оценка 10 от 10!




Бронзиращата пудра Facefinity в нюанс Light Gold е нова на пазара и предизвика моя интерес. Най-любимата ми бронзираща пудра е отново на Max Factor, но от линията Crème Bronzer и съм изхабила поне 10 опаковки от светлия ѝ нюанс, който е просто разкошен – хем бронзов, хем леко пепеляв, става за контуриране, освен за бронзиране, стои невероятно естествено и е с красив сатенен завършек, вече 3-та година се прехласвам по този бронзът, ревю за който можете да прочетете тук.



Новата бронзираща пудра от линията Facefinity е налична в 1 цвят – именно Light Gold. Поместена е в красива опаковка, решена в черно и златно, съдържа 10гр.продукт под формата на пресована пудра и няма аромат. Цветът е топло тъмнокафяво с червен подтон, финишът е матов, а пигментацията е много висока. Трябва да нанасяте леко и внимателно да надграждате цвета до желания интензитет, за да не стои твърде натрапчиво. Цветът по мое мнение е тъмен и не съвсем универсален, подходящ по-скоро за дами с матова кожа, на тези със светла кожа според мен би дошъл  тъмен. Трайността е висока, веднъж нанесена пудрата не избледнява и не попива в кожата, а стои във вида, в който сте я нанесли докато свалите грима си. Пудрата е с печена текстура и много силна пигментация, затова моят съвет е да я нанасяте с пухкава четка с мек, нежен косъм, за да не прекалите. Нанасям я върху скулите, слепоочията, от двете страни на носа, в сгъвката на клепача, под долната устна и преливам към шията и ключиците, за максимално естествен ефект.



Бронзиращата пудра Facefinity e подходяща за вас, ако имате матова/тъмна кожа и си търсите матов бронзър, но ако сте светла, то по-скоро тя не е за вас. Бронзиращата пудра ми харесва и ще си я ползвам, но за мен предната версия (а именно Crème Bronzer-ът) е по-сполучлив продукт, тъй като стои много естествено и е наличен в 2 цвята, докато Facefinity e само в 1 и то по-тъмен за масовия вкус. Бронзърът Facefinity всъщнпст много ми напомня на старата бронзираща пудра на Max Factor – тази:



Пробвала съм я, макар и отдавна, преди близо 10-на години, но по спомен цветът, високата пигментация и текстурата бяха идентични, затова ако някоя от вас търси заместник на онази пудра, то може да даде шанс на Facefinity.

Допада ми цветът, но го нанасям внимателно и с лека ръка, за да не прекаля, трайността върху моята мазна кожа е безупречна, харесвам и опаковката – обичам стилни опаковки и намирам тази именно за такава.

Какви са вашите впечатления от фон дьо тена Radiant Lift и от новата бронзираща пудра Facefinity? Споделете ми ги в коментарите.


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

 

Целувки, Преслава 👄

Няма коментари:

Публикуване на коментар