вторник, 22 май 2018 г.

NOTD:Pastel Beige & Golden Scale |Miss Sporty| (BG)






Здравейте

Маникюрът днес е сред любимите ми, които някога съм носила

Обожавам скейлове и искам да насоча вниманието ви към скейловете на Мiss Sporty от колекцията Crazy Glitter Top Coat – 3 скейла: златист, сребрист и син, като аз притежавам златистия и синия. За синия имам ревю тук, затова ви препоръчвам да го прочетете, ако ви е привлякъл вниманието.

Днес най-накрая дойде ред  да ви разкажа за златистия скейл 010 The Show Must Glow On – писала съм за него в поста с годишните си любимци тук, а лакът сам по себе си е толкова красив, че си заслужи отделно ревю. 






Скейлът представлява прозрачна база с много и изключително фини златисти скейл частици, които стоят невероятно красиво върху различни основи – тъмна (черно, синьо, бордо), наситена (розово, зелено, синьо), до нюд (пастелно бежово, розово, тоуп)…Списъкът  е безкраен, но действително няма основа, върху която да съм го слагала и да не пасва чудесно, като любимата ми комбинация е върху нюд: такава, каквато ви я представям днес.






За основа използвах пастелния бежов крем Miss Sporty Check Matte в нюанс 005 Beige Blanket, който е в наситен бежов нюанс с доловим жълт подтон. Лакът е с удобна широка четка, покрива перфектно на 2 пласта, консистенцията е класическа за лаковете с крем завършек, а финишът, както подсказва името му, е матов. Матовите лакове по принцип съхнат по-бързо от обикновените, като този не прави изключение – за под 10 минути маникюрът ви е готов, но ако искате да издържи повече време, непременно нанесете допълнителен пласт матиращ топ лак. 

Точно този нюанс на бежовото ми е много любим, защото е с жълт подтон, който отива на жълтата ми кожа, а в същото време е наситен и прави ръцете ми да изглеждат с тен, което страхотно ми харесва.







След като нанесох 2-та пласта от Beige Blanket, нанесох и 2 пласта от The Show Must Glow On: нанасянето е чудесно за такъв тип лакове, защото се нанася равномерно, въпреки частичките, не се налага потупване или дооформяне, за да се избегне струпване. Лакът блести много фино на 1 пласт, но аз предпочитам да нанасям 2, за повече дълбочина.

Скейл частиците са много фини, не са от онези груби, подобни на люспи, каквито са повечето скейлове на пазара, и са в красив златист нюанс. Четката на лака е класическата широка и удобна, каквато е при всички лакове на Miss Sporty, консистенцията е умерено течна, и въпреки частиците лакът се отстранява с лекота – просто задържам тампона с лакочистител за около половин минута на нокът и лакът пада, без да изисква прекомерно търкане и накисване.







Завърших маникюра с пласт топ лак: любимият ми Golden Rose Quick Dry, който придава такава дълбочина и плътност на маникюра, че постоянно ме питат дали съм с гел лак :)

Влюбена съм в този маникюр – изглежда ненатрапчиво, но не е скучния пастелен нюд маникюр, напротив! Проблясва дискретно в златисто сияние, без да е over the top, подходящ е дори и за бизнес обстановка.

Маникюрът издържа в безупречен вид около 10 дни, въпреки тормоза, на който бяха подложени ръцете ми през последния месец – нямам нито една забележка, освен израсналата част в основата.







Няколко думи за лаковете на Miss Sporty – вече притежавам около 10-на лака на бранда и съм възхитена от качеството, още повече предвид скромната цена. Всички лакове покриват на 2 пласта, имат удобна за моите предпочитания широка четка, нанасят се и се свалят с лекота и се предлагат както в базови, така и по-нетипични цветове. Определено смятам да се сдобия с още от тях!







Показаният маникюр нося нон-стоп  вече месец и половина, което говори много колко ми допада тази комбинация

А на вас допада ли ви?



Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
 
Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар