понеделник, 14 май 2018 г.

Review:Bourjois 123 Perfect Foundation #53 Beige Clair (BG)







Здравейте

Публикацията днес е посветена на фон дьо тена, който използвам в момента – Bourjois 1 2 3 Perfect в нюанс 53 Beige Clair.

Bourjois е сред любимите ми брандове и съм пробвала всичките им фон дьо тени, предлагани на българския пазар, а обстойни ревюта в блога имам на 2 от тях: Healthy Mix (ревю тук) и Air Mat (ревю тук).
Качеството на всички, пробвани от мен, е много високо – чудесна формула, усещане върху кожата, опаковка, аромат…Всички характеристики са на ниво, а цветовата селекция е изключително подходяща за жени с жълт подтон на кожата, което прави фон дьо тените на Bourjois чудесен избор за жени като мен, които имат подчертан жълт оттенък на кожата.





1 2 3 Perfect не е нов продукт на пазара, цветовата му гама включва 5 нюанса, като всички нюанси при различните фон дьо тени на Bourjois съвпадат – за себе си знам, че през студените месеци съм номер 52/или 2, както е номерацията при Air Mat, а в топлите, когато кожата ми е с тен, изборът ми е номер 53/3. Намирам това за изключително улеснение, защото винаги знам кой нюанс ще ми пасне спрямо цвета на кожата ми в момента.






1 2 3 съдържа стандартните за фон дьо тен 30мл продукт и се помещава се в стабилен стъклен флакон с удобна помпа. Фон дьо тенът има лек, едва доловим аромат на пудра – същият аромат имат и ружовете им Blush Joues, хайлайтърът Le Petite Strober, прахообразната пудра (#дасиистинскиbourjoisфен).






Консистенцията на 1 2 3 Perfect е много лека и течнананася се с лекота върху кожата, като след нанасяне ѝ трябват около 2-3 минутки да се фиксира върху кожата, при което финишът става матов. За пръв път попадам на фон дьо тен с матов завършек, който има толкова лека текстура, което автоматично го превръща в мой любим продукт. Имам изключително мазна кожа, но в същото време не обичам плътни, тежки и силно матови фон дьо тени в ежедневието, предпочитам леки, въздушни консистенции с полуматов финиш, който фиксирам допълнително с пудра. Фон дьо тенът нанасям с плоска четка за фон дьо тен, за максимално естествен вид. 







Текстурата не подчертава пори, фини линии и леки несъвършенства, а покритието е средно: изравнява тена и скрива леки несъвършенства като зачервявания и светли петънца, но за пъпки, червенини, тъмни кръгове или пигментни петна се налага допълнително да прикриете с коректор. Покритието позволява напластяване, ако предпочитате да нанасяте повече от 1 пласт фон дьо тен. Не изсушава кожата ми, има добра трайност: в хладно време +12 часа, като в студените дни го носих самостоятелно, без да го фиксирам с пудра, а в горещо и влажно време трайността е около 8 до 10 часа, като веднъж дневно матирам с прозрачна пудра, но кожата ми е отчайващо мазна – ако сте с нормална, комбинирана или нормално мазна кожа, вероятно няма да ви се налага да матирате в продължение на деня.







1 2 3 Perfect съдържа 3 коригиращи пигмента срещу несъвършенства: жълт за прикриване на тъмни кръгове и пигментни петна, лилав за освежаване на безжизнена, уморена кожа и зелен, за прикриване на червенини. Нямам тъмни кръгове, пигментни петна или уморен вид на кожата, затова не мога да потвърдя от първо лице дали се справя с тези несъвършенства, но имам леки червенини около носа, които фон дьо тенът успешно прикрива и не се налага да използвам допълнително зелен коректор за неутрализирането им. Освен коригиране на несъвършенствата, Bourjois обещава и 24-часова хидратация, което съм съгласна, защото не усещам кожата си изсушена след като го премахна, ефект „втора кожа“ и лека, ефирна текстура –  определено смятам, че обещанията са изпълнени.

1 2 3 Perfect има слънцезащитен фактор 10, който за в студените месеци в градска среда е ок, но за слънчевите месеци слагам допълнителна слънцезащита.







Не намирам недостатък в 1 2 3 Perfect, вече използвах 2 опаковки подред и имам 3-та приготвена, затова го квалифицирам като чудесен фон дьо тен: харесвам леката текстура, матовия финиш, естествения вид, който придава на кожата, добрата трайност, средното покритие. Категоризирам го като универсален – носих го през зимата на минусови температури и сняг, както и в лятното време в момента: 30+ градуса и силно слънце. През много студените дни го носих без да фиксирам с пудра, а в топлото време го фиксирам още веднъж с прозрачна пудра в продължение на деня. Чудесен избор за ежедневен грим!

Препоръчвам го на тези от вас, които харесват фон дьо тени с лека текстура, матов завършек и средно покритие, подходящ е за жени с комбинирана и мазна кожа. Определено 1 2 3 Perfect се нарежда до любимия ми Air Mat на върха на класацията ми с любими фон дьо тени, като Air Mat e една идея по-покривен и по-матиращ, а 1 2 3 Perfect е по-лек и с по-фин матов завършек.

Вие пробвали ли сте 1 2 3 Perfect и какво е вашето мнение? Споделете ми в коментарите.

Приятна вечер ви пожелавам



Харесате facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки  https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Хубава вечер ви желая


Няма коментари:

Публикуване на коментар