понеделник, 28 май 2018 г.

Review:Bourjois Rouge Velvet The Lipstick #13 Violine Brown & #16 Caramelody (BG)







Здравейте ❤ 

Днес ще ви разкажа за последните попълнения в колекцията ми от червила – Bourjois Rouge Velvet The Lipstick, като моят избор се спря върху 2 неутрални (разбира се!) нюанса: номер 13 Violine Brown, който е в нюанс пепел от рози със студен кафяв оттенък, и номер 16 Caramelody, който е в наситен нюанс на карамел със златист оттенък.

Наскоро направих обстойно ревю на друго мое любимо червило на Bourjois в неутрален нюанс – Rouge Edition Velvet The Lipstick в нюанс 17 Cool Brown, което можете да прочетете тук.

Rouge Velvet The Lipstick e последната лансирана на пазара колекция червила на бранда, която обещава изключително висока дълготрайност върху устните, безупречен матов финиш, сравним с този на течно червило и високо пигментиран цвят. Дали обаче тези красиви обещания са изпълнени? Продължете да четете, за да разберете.

Червилата Rouge Velvet The Lipstick са поместени в опаковка на класическо червило – пластмасова гилза, оцветена в нюанса на червилото. Червилата са оформени в капковидна форма, която за моите устни е много удобна за нанасяне и  не се нуждая от молив, за да оформя безупречен контур. Червилото съдържа 2,4гр продукт и има лек аромат на пудра и рози, който много ми допада, но не се усеща след нанасяне върху устните – ароматът е същият като на ружовете им Little Round Pot (притежавам доста червила в колекцията си и 90% имат аромат на ванилия, който безкрайно ненавиждам и  от който не спирам да се оплаквам в блога си, затова приветствам решението на всеки козметичен бранд, който ароматизира по друг начин продуктите си и в частност червилата си, или просто не ги ароматизира. Браво!)






Консистенцията на червилата е класическа за червило в гилза – изключително кремообразна, поради което се нанася с лекота върху устните и с едно движение ги покрива с плътен и наситен цвят, без нужда от повтаряне. Веднага след нанасяне червилото има класически кремообразен завършек, но в продължение на 5 минути след нанасяне, засъхва върху устните и придобива кадифено матов финиш – точно като течните матови червила, които завладяха пазара през последните 2 години. Лично аз съм огромен фен на червилата и в частност на течните червила, заради най-матовия финиш, който доскоро мислех, че мога да постигна само с червило с течна консистенция, но Bourjois Rouge Velvet The Lipstick опроверга това схващане. Финишът на Rouge Velvet The Lipstick е безупречен кадифен мат, идентичен с матовия финиш на течните червила, но далеч не толкова изсушаващ – налице е изсушаване след носене на червилото, но в далеч по-малка степен от изсушаването след сваляне на течните червила: устните ми са в добро състояние след сваляне на Rouge Velvet The Lipstick и спокойно на следващия ден мога да нося същото червило отново, дори да съм пропуснала да нанеса балсам за устни.

Трайността е цял ден – нанасям сутрин в 8 и свалям вечер около 8, т.е. близо 12 часа, като евентуално подновявам цвета в средата на устните след като обядвам, ако преценя, че е наложително, но дори и да не го направя, червилото се изтрива изключително равномерно и няма вариант, в който да останете с червило само по контура на устните си. Въпреки кадифено матовия си финиш, Rouge Velvet The Lipstick позволява подновяване: коригирам изтрит/избледнял след хранене цвят без никакви проблеми, без разлики в цвета и без грозно струпване в гънките на устните ми, червилото ми винаги изглежда като току що нанесено!

Върху устните червилото въпреки наситено матовия финиш се усеща почти като класическо червило с кремообразен завършек – не се усеща сухо и не „стяга“ неприятно устните.

Цветовата селекция на Rouge Velvet The Lipstick наброява 16 цвята, като последните 4 номера (от 13 до 16-ти включително), са лимитирани и са в неутралната гама: 13 Violine Brown е пепел от рози със студен кафяв оттенък, 14 Brownette e изключително наситен и тъмен кафяв нюанс със студен оттенък (и който цвят много харесах, но не стигнах до покупка – дали пък не сгреших?), 15 е Peach Tatin: наситен прасковен нюанс с лек розов подтон, а последният нюанс е 16 Caramelody, който както името му подсказва, е в наситен нюанс на карамел със златист оттенък.












Нюансът 13 Violine Brown e в цвят пепел от рози, т.е. тъмно розово със студен лилаво-пепелив подтон и кафяв оттенък – много прилича на любимото ми червило от NYX Wanderlust Soft Matte Lip Cream в нюанс Rome (ревю тук), който е една идея по-студен и лилав като нюанс, спрямо Violine Brown, както и на друго мое любимо червило, което открих през есента, а именно Max Factor Lipfinity Lip Colour в нюанс Spicy (ревю тук), което от своя страна е в по-топъл и оранжев нюанс.













Точно този нюанс на кафяво-розов със студен оттенък ми е невероятно любим и го нося почти ежедневно, защото е перфектен за всеки тоалет, обстановка, повод, дори и грим – мога да го нося както с лек ежедневен грим, така и с опушен грим и много контур и хайлайтър. Точно тази комбинация от кафяво и розово, в нюанс близък до този на устните ми, но около 2 тона по-тъмен от тях, е изключително универсален и не трябва да съобразявам цветовата гама на останалите грим-продукти, който нанасям, защото мога да го нося с всякакви нюанси сенки, руж и хайлайтър, както в топлата, така и в студената гама. Определено смятам, че Violine Brown е универсален нюанс и би отивал на много жени, независимо от тена и подтона на кожата. Любим!













Вторият нюанс 16 Caramelody е в наситен цвят на тъмен карамел с топъл златист подтон, много в стила на 90-те, много гръндж, много бунтарски и много красив. Цветът определено не е универсален и не би отивал на всекиподходящ е за жени с топъл жълт/златист оттенък на кожата и със средно тъмна кожа (смятам, че на много светла кожа би стоял прекалено тъмно).









Caramelody е доста подобен като нюанс на молива за устни на Bourjois Contour Edition в нюанс 11 Funky Brown, но цвета на молива е една идея по-тъмен (ревю за него тук)






Caramelody изисква съчетаване с останалия грим – сенки, руж и хайлайтър в топлата гама. Обичам да го нося със златисти сенки по целия подвижен клепач, матов топъл кафяв нюанс в сгъвката, оранжев руж и хайлайтър в нюанс шампанско: т.нар.визия в стил „бронзова богиня“. Когато обаче съм в по-минималистично настроение съчетавам Caramelody с черна очна линия, малко руж и карирана риза – за ultimate grunge vibes от любимите 90‘s ;) Нюансът е тъмен, дързък, нескромен и привлича погледи – първият път като го носих получих коментар, че изглеждам „особено фатално“ с това червило :D

Дали Bourjois е изпълнил обещанията за изключително висока дълготрайност върху устните, безупречен матов финиш, сравним с този на течно червило и високо пигментиран цвят? Определено смятам, че ДА. Формулата на Rouge Velvet The Lipstick се нарежда сред най-любимите ми: безупречният матов финиш на течно червило, но с по-малко изсушаващ ефект върху устните, изключителна висока трайност, невероятно наситен пигмент, който покрива устните с едно-единствено движение, възможност за повторно нанасяне, красива опаковка – всички показатели червилата от тази линия да се превърнат в любимите ми. 

Единтсвеният евентуален минус за някои от вас, който лично мен не ме притеснява, би бил неикономичността на продукта – грамажът е по-малък от стандартните 4гр, поради което червилото би свършило по-бързо при ежедневно носене, но аз имам МНОГО червила, не излизам никога без червило и постоянно изразходвам докрай някое, така че за мен това не е проблем, но съм длъжна да споделя с оглед обективността на мнението ми.

Определено бих повторила покупката (всъщност и двете червила вече са наполовина!), защото съм изключително впечатлена и искам да поддържам този продукт в наличност. Харесала съм и цветовете 01 Hey Nude, който е изключително светъл бежов нюанс, стои почти като коректор върху устните и адски ми харесва, особено красиво би стоял в комбинация с опушен грим, както и нюанс 12 Brunette, който е тъмнокафяв с червен подтон и би стоял чудесно през есента.

Препоръчвам силно да пробвате червилата Rouge Velvet The Lipstick – за мен те се превръщат в незаменим продукт и в откритието на 2018 към момента.


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Хубава вечер ви желая ♥

Вие пробвахте ли червилата Rouge Velvet The Lipstick и какво мислите за тях?



Няма коментари:

Публикуване на коментар