събота, 8 август 2020 г.

Review: Bourjois #02 Rue du Cafe Eyeshadow Palette (BG)



Здравейте

В последните 2 месеца имаше пълно затишие в блога – нещо, което досега не се е случвало, но се бях посветила изцяло на завършването на магистратурата си и не разполагах с никакво свободно време, извън учене и работа, което да посветя на хобито си. Магистърската степен по 2 специалности вече е факт, което означава че нови и интересни постове се задават на хоризонта 😊 Получавах съобщения от вас дали съм се отказала от блога, къде съм, дали всичко е наред...признавам, много мило ми стана, наистина сте страхотни 




В днешното ревю ще си говорим за една палитра сенки на Bourjois с красивото и звучно име Beau Regards – Rue du Café. В поста с любимите ми продукти за 2019г. (ако сте го пропуснали, можете да го прочетете тук) включих другата палитра от линията Beau Regards – Place de l’Opera, която е в студената неутрална гама и която ползвах известно време, но в крайна сметка подарих на мама 😊 Аз съм с изразен топъл подтон на кожата и топлите цветове ми стоят по-добре, отколкото студените, затова и след като подарих Place de l’Opera си взех Rue du Café.

Rue du Café e моята 4-та палитра сенки на Bourjois – първо притежавах 3-ката Bleu Nuit (ревю тук), след това се сдобих с любимата ми Eyecatching (ревю тук), през зимата – с гореспоменатата Place de l’Opera, а последна към колекцията ми се присъедини Rue du Café. От всички тях имам чудесни впечатления, като най-много ползвам и харесвам Eyecatching (това е палитрата, която винаги избирам за пътуване) и Rue du Café. Аз нося предимно топли неутрални нюанси и затова към тези 2 палитри посягам ежедневно, като Eyecatching вече е доста ползвана/издълбана :D, има някои изцяло изхабени цветове.






Rue du Café е поместена в картонена опаковка, с голямо и много удобно огледало от вътрешната страна и двустранна четка за сенки с апликатор в единия край, която аз не ползвам. Палитрата съдържа 8 нюанса сенки с различни финиши, с които може да се постигне завършен грим на очите.

Ето по няколко думи за всеки цвят и финиш, за да прецените дали палитрата би ви паснала:





Primer светъл матов цвят ванилия, подходящ за фиксиране на основата за сенки и/или за преливане на резки граници;

Biscuit – светло блестящо бежово с топъл прасковен оттенък, подходящ за нанасяне във вътрешната 1/3 или върху целия подвижен клепач, формулата позволява регулиране интензитета на цвета: можете да го нанесете с пухкава четка за фин блестящ воал, или да напластите за плътен блестящ цвят с flat shader четка;

Viennois – студено матово кафяво с лилав подтон, подходящ избор за нанасяне в сгъвката, вместо очна линия, във външния ъгъл на окото за опушване или дори върху целия подвижен клепач, за постигане на дръзка вамп визия. Не е типичният кафяв нюанс, защото е с изразен лилав подтон, подчертава страхотно зеленото в очите ми, много ми харесва и  е любимият ми цвят от палитрата;

Glace – блестящ бронзов нюанс, подходящ за нанасяне във вътрешната 1/3 на клепача или върху целия подвижен клепач, опушен с Viennois за бърз и впечатляващ опушен грим;





Highlighter – нетипичният нюанс за озаряване под веждата и във вътрешния ъгъл на окото. Вместо класическо бежово, ванилия или дори бяло, Bourjois са подходили нетрадиционно и са избрали да сложат супер блестящ златен цвят с оранжев оттенък. Този нюанс би стоял като завършващ хайлайтър щрих при дами с поне среднотъмна кожа с жълт подтон, при по-светлите дами не би влязъл в ролята на истински хайлайтър, а по-скоро на златни сенки, подходящи за нанасяне върху подвижния клепач;

Crème - матов цвят пудра, подходящ за нанасяне върху целия подвижен клепач, озаряване във вътрешния ъгъл и под веждата, както и за преливане на граници между цветовете. Харесва ми да го нося върху подвижния клепач, опушен леко в сгъвката с Viennois и с очна линия – за бърз и ефектен дневен грим;

Canelle – матово тъмнобежово, идеалният цвят за нанасяне в сгъвката на клепача, стои много естествено, като истинска сянка.

Bistrot – вторият ми любим цвят в палитрата след Viennois! Много тъмно кафяво с лилав подтон и златни шимърчета, което стои разкошно на моите пъстри очи и много ми харесва. Нося го самостоятелно, нанесен върху подвижния клепач, за много over the top опушен грим, а в ежедневието обичам да го нанасям със скосена четка като очна линия.






С Beau Regards Rue du Café можете да направите цялостен неутрален грим – има цвят за фиксиране на основата, по-тъмен и по-светъл матов цвят за нанасяне в сгъвката на клепача, 2 тъмни цвята за опушване/очна линия и няколко блестящи нюанса за нанасяне върху подвижния клепач като основен цвят и за озаряване във вътрешния ъгъл/под веждата. За мен няма нито 1 неизползваем цвят или слабо пигментиран цвят, който да изисква напластяване.



  




Rue du Café е чудесна палитра с неутрални нюанси, с която може да се постигне ненатрапчив ежедневен грим, но също и цялостен тъмен опушен вечерен грим. Всички нюанси са добре пигментирани и се преливат лесно, а опаковката съдържа голямо огледало, което я прави удобна за пътуване. Палитрата не е нещо уау, невиждано до момента, напротив – класическа палитра с неутрални нюанси, от тези, които всяка от нас (трябва да) притежава. Аз отдавна се наситих на цветните палитри, очни линии и моливи (запазила съм си точно едни единични сенки в тъмнозелено, 1 тъмнозелена очна линия и 1 молив за очи в цвят старо злато), всички шарени продукти за очи са аут от моята колекция и вече доста време се гримирам само и единствено в неутралната гама. С червилата обаче положението излиза извън контрол, в новите постове ще разберете с какви съкровища се сдобих при разни пътувания насам-натам 😊

Коя е Вашата go-to палитра за ежедневен грим? Аз ежедневно ползвам тази и Eyecatching, като втората ми е на привършване от честата употреба.

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Целувки, Преслава


 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар