неделя, 30 август 2020 г.

Scented Review:Dior Pure Poison EDP (BG)

 


Здравейте  

В днешното парфюмно ревю ще ви разкажа за един разкошен парфюм, с който се сдобих по още по-невероятен и най вече – неочакван начин 😊

Dior Pure Poison EDP сам дойде при мен 😊 Да, просто така, неочаквано дори за мен самата...докато бях на гости при приятелка в Мюнхен се запознах с една страхотна и мила дама (Алексче ), с която се оказа че споделяме обща страст към парфюми, гримове, маникюри и всичко останало, прилежащо към тези категории. Е, оказа се че вкусовете ни за парфюми са тотално противоположни, затова и Pure Poison се прибра заедно с мен обратно в София. Аз харесвам тежки, плътни, ориенталски парфюми, държа да нося аромати с „характер“ (да импонират на моя :D), запомнящи се и отличителни, затова и Pure Poison ми пасна идеално от първо пръскане и ми беше подарен веднага от Алексчето. Отива ми много и това е 😊

Аз доскоро не бях фен на парфюмите на Dior. Повечето от тях просто не ми допадат и това е, а не е като да не съм пробвала почти всички – не харесвам супер популярните им аромати като J’Adore, Miss Dior, Joy (о,този особено не ми допада), Addict...Не съм #diorgirl и това е. Е, не харесвам и нищо на Chanel, хората винаги се впечатляват от това твърдение :D

Миналата пролет обаче изпръсках с голямо удоволствие едно мини парфюмче Poison Girl от линията Poison на Dior, което ме накара да дам шанс и да тествам наново ароматите на Dior. За Poison Girl така и не написах ревю, но е разкошен ориенталски аромат на бадеми, бобова тонка и марципан, точно в духа на любимата ми La Petite Robe Noire на Guerlain Покрай Poison Girl реших да си припомня отново Dior-ските творения, нищо не ми хареса, освен линията Poison, а съвсем скоро след това прозрение получих подарък Pure Poison. И това ако не е щастлива случайност?!😊







История:

Pure Poison е лансиран през 2004-та г., като зад композицията му стоят цели 3 парфюмеристи, които са се справили перфектно със задачата да сътворят чиста отрова 😉 Pure Poison си е чисто отровен аромат – силен, плътен, главозамайващо белоцветен и никога незабележим, просто няма как да не бъде отразен от околните, дали с добро или лошо е отделен въпрос 😊

Ароматно описание:

 Връхни нотки: портокал, Сицилианска мандарина, бергамот, жасмин

Средни нотки: портокалов цвят, гардения

Базови нотки: сандалово дърво, кедър, амбра, мускус

Развитие върху мен: 

Върху моята кожа Pure Poison е букет от красиви, дъхави бели цветя – кремава гардения, неустоим жасмин и сладък портокалов цвят. Това са 3-те ми любими бели цветя  

 Непосредствено при напръскване ароматът се усеща доста остър и тръпчив, с отчетливо доловими нотки на резлив бергамот и кисели портокал и мандарина. Първноначалните акорди са доста силни, остри и резливи, с почти мъжко звучене, но утихват минути след нанасяне и се прокрадва красив жасмин, кремава гардения и неустоим портокалов цвят  Pure Poison е линеен аромат, който е изцяло белоцветен и ще се хареса само на големите фенове на белите цветя. Ухае на цветна градина, на напечени от слънцето тежки цветове на жасмин и гардения, подплътени от леката сладост на портокаловия цвят. В базата долавям върху моята кожа топло сандалово дърво и малко мускус, но основата на аромата са именно тези 3 бели цветя: жасмин, гардения и портокалови цветчета. Красота Пасват перфектно заедно и се допълват взаимно, разкривайки красотата на аромата. Pure Poison е много стилен, класен, изискан аромат, който е далеч от модерните, непоносимо сладки и безлични мейнстрийм аромати, които заливат пазара (като La Vie Est Belle, този парфюмен кошмар!)

 Pure Poison е перфектното име за аромата – упойващо силен, превземащ пространството, неоставащ незабелязан, отровно белоцветен парфюм  Парфюм с характер, категорично не е за скромни и сдържани дами, просто защото е много нахален и винаги се забелязва от околните, дори ако сте заложили само на 1 пръсване. Мненията за него са доста полюсни, или се харесва много, или не се одобрява. Не ми се е случвало да получа отзиви за него че е „просто приятен“, „ок“ или „става“. Pure Poison, както споменах, е линеен аромат, който няма интензивно или изненадващо развитие – в началната фаза е доста остър и цитрусов, цялосното му звучене е доминантно белоцветно, с нокти на жасмин, гардения и портокалов цвят, а в базата става по-заоблен и мек, благодарение на дървесната подложка от сандалово дърво и фин мускус

 





Опаковка:

Познатият флакон на линията „poison”, като този е решен в перленобяло с хамелеонови оттенъци в лилаво-зелено и тъмнолилав надпис и пръстен около пръскалото. От линията Poison за най-красив намирам флакона на Midnight Poison, следван от Poison Girl и Pure Poison.

Вместимост:

Наличен в концентрация Eau de Parfum в 30, 50 и 100мл разфасовки.

Подходящ сезон:

При ароматите всички възприятия са много строго субективни, за мен Pure Poison е пролетно-летен парфюм, не си представям да го нося в студено време. Обичам белоцветни парфюми през пролетта и лятото, Pure Poison е особено красив при морски климат  

Подходящо време:

Подходящ избор и за дневен, и за вечерен аромат. Сутрин слагам 1-2 апликации, защото парфюмът е свръхтраен, а за вечерно излизане залагам на 3 до 4.

Издръжливост:

Безкрайна! По правило белоцветните парфюми (т.е. тези, в които има доминантни нотки на бели цветя) се отличават с висока трайност, а този е безкрайно траен. С 1-2 апликации трайността е минимум 12 часа, с 3 или 4 е дори и след душ, а в косата и по дрехите издържа до къпане/пране. Толкова е траен, че дори часове след като съм се напръскала и съм излязла все още се усеща в помещението, в което съм пръскала! Има много силно излъчване и шлейф, който се носи на метри от мен, усеща се преди да влезя в дадено помещение и след като излезя от него, изключително траен и излъчващ парфюм. Невъзможно е да остане незабелязан и винаги се усеща от околните.

Аз харесвам бели цветя, притежавам няколко белоцветни парфюми, с които бих могла да направя паралел спрямо Pure Poison:

 Roberto Cavalli Paradiso Assoluto EDP – има доста допирни точки с Pure Posion, двата аромата съдържат нотки на кремави бели цветя и са само за сериозни фенове на бялоцветните парфюми, освен това се отличават с безкрайна трайност. Ревю на Paradiso Assoluto можете да прочетете тук

 Marc Jacobs Decandence Divine – неустоимата комбинация от портокалов цвят и гардения е обединяващото между Decadence и Pure Poison. Decadence e любимият ми парфюм изобщо  Ревю за него можете да прочетете тук

 Avon Little Black Dress - Ревю за този парфюм писах доста отдавна, можете да го прочетете тук Жасминът, гарденията и портокаловия цвят в Малката черна рокля силно приличат на тези в Pure Poison.

Pure Poison е класен парфюм Улавям се че почти винаги, когато обличам бяла риза, завършвам визията си именно с него. Просто стилната бяла риза пасва перфектно на белоцветния Pure Poison

Pure Poison е любим аромат за пролетта и лятото, именно тогава белоцветните парфюми са ми най-любими и с най-красиво развитие. Ухае на цветна градина с цъфнал жасмин, гардения и портокалов цвят, перфектна комбинация от ароматите на любимите ми бели цветя цветя.





Pure Poison е за дами, които обичат силни, присъствени аромати, дами с характер 😉 които обичат бели цветя и мога да ги носят (белите цветя са доста силни, често главоболни нотки, далеч не понасят на всеки), то Pure Poison би ви се харесал. От същата отровна линия препоръчвам и Poison Girl, който е разкошен гурме ориенталски аромат с невероятни бадеми

Кой е вашият любим аромат на Dior? Аз харесвам само тези 2-та 😊


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Целувки, Преслава 

Няма коментари:

Публикуване на коментар