неделя, 11 октомври 2015 г.

Scented Review:Avon Little Black Dress (BG)







Здравейте ♥

Днешното ароматно ревю е за един любим категорично есенен аромат – бестселърът на Avon Little Black Dress.


Искам да уточня, че въобще не съм фен на Ейвън, както и на каталожното пазаруване като цяло – нищо от декоративната или бялата им козметика не ме е впечатлило особено от изпробваното до момента, а сляпата поръчка на парфюми е абсурд за капризния ми нос. По стечение на обстоятелствата през последните 2-3 години получих около 10-тина парфюма на Ейвън като подарък – някои ми харесаха, някои не мога да понасям, а един зае специално място в сърцето ми, но за него ще си поговорим друг път.


Малката черна рокля също ми е подарък, който първоначално не харесах на 100%, но все пак отвреме на време посягах към него, понякога ми харесваше, понякога не, но в крайна сметка уцелих точното време и сезон, в който го харесвам изцяло и резултатът е видим – преполовен флакон.







История:

Парфюмът е пуснат в продажба през 2001г. и оттогава е сред абсолютните бестселъри на марката. Спада към категорията на ориенталските аромати. Класифициран е като флорално-цветно-дървесен аромат.


Ароматно описание:

Връхни нотки: циклама, кориандър, африкански джинджифил, кайсиеви цветчета и орлови нокти

Средни нотки: гардения, иланг-иланг, розов божур, жасмин

Базови нотки: сандалово дърво, боб тонка, мускус, японска слива и дървесни нотки


Развитие върху мен:

Върху моята кожа първоначално е доста остър, със силно изразени бели цветя, джинджифил и орлови нотки, носът ми изобщо не регистрира кайсиевите цветчета. За щастие първоначалните нотки бързо утихват в по-умерена и не толкова дразнеща флорална композиция. Отчетливо усещам розов божур и жасмин. Ароматът завършва като дървесен аромат с лек сладък нюанс.                                                                             

Парфюмът е леко винтидж, предвид силно изразените бели цветя и гардения – остър, подправков, дървесен. Шлейфов и нахален, дълго време имахме love-hate връзка – понякога го харесвах, понякога не можех да го понасям. Все още не понасям първоначалните му нотки, но развитието му все повече ми допада. 

Определено не е парфюм, който бих носила всеки ден – за него ми трябва определен сезон, време и дори настроение. Със сигурност нямаше да му обърна внимание сама, ако не го бях получила като подарък и ми трябваше време докато го „приема.”


Опаковка:

Семпъл, прозрачен квадратен флакон с правоъгълна черна капачка и изчистен надпис в черно. Иска ми се капачката да се затваря по-плътно, защото пада прекалено лесно.






Вместимост:

Парфюмът се предлага във флакони 50мл, 30мл, мини флакони под формата на рол-он 15мл, тоалетна вода 75мл. Ейвън предлагат и спрей-дезодорант и крем за тяло със същия аромат.


Подходящ сезон:

Според мен разгарът на есента е най-подходящият сезон. Обичам да го нося през средата на октомври до средата на ноември и тогава харесвам най-много развитието му – при температури около 7-8 до максимум 15 градуса. Влажното време му пасва идеално – в дъждовните есенни дни винаги посягам към него. Отива му хлад, но не и студ.


Подходящо време:

Определян е като вечерен аромат, но аз го нося и като дневен, но само в гореспоменатите метеорологични условия.


Издръжливост:

Голяма! Споменах, че е шлейфов парфюм – усеща се от мен и от околните първите 4-5 часа. След това утихва и стои по-близо до кожата, но пак се усеща до вечерта. По дрехите особено стои до следващото изпиране. Според моя парфюмен опит, комбинацията от бели цветя и гардения винаги е доста трайна.


Avon - Little Black Dress е класически флорално-дървесен аромат. Подходящ е за студените месеци, най-често определян като вечерен парфюм. Не бих го определила като подходящ за младо момиче, по-скоро е за жена, особено подходящ за жена в зряла възраст. Задължително препоръчвам да го тествате преди покупка, макар да е бестселър на марката, според мен е по-остър и шлейфов от типичните лесни за харесване парфюми. Не мисля, че бих го подновила след като свърши.


Вие какво мислите за Малката черна рокля?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

2 коментара:

  1. Аз използвам Little Black Dress вече от няколко месеца и все още не знам дали е моят парфюм. Ароматът му е точно по мой вкус, но като че ли много бързо се отмирисва или аз свиквам бързо с него и не го усещам... :/

    Carrie xo
    { Carrie I }

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обикновено обонянието бързо привиква към аромат, който ни допада, вероятно затова не го усещаш интензивно. На мен по-скоро ми допада, но не ми е любим, затова и го усещам почти през целия ден, при всяко движение :)

      Изтриване