четвъртък, 30 януари 2020 г.

Favorites:Best Products Of 2019 |Makeup, Perfumes, Manicure| (BG)


Здравейте

Честита нова година, дами! Бъдете здрави и щастливи!
В първия пост за новата година по традиция ще си говорим за любимите продукти от изминалата в категории грим, парфюми и маникюр. Предния пост с любими продукти за 2018г. можете да прочете тук, а сега продължавам с любимите продукти за

Лице:






-         Фон дьо тен Bourjois Always Fabulous в нюанс 400
Фон дьо тените на Bourjois са ми любимите, пробвала съм всичките, налични на пазара и имам ревюта на голяма част от тях, писани през годините. Always Fabulous е най-новият фон дьо тен на бранда и моят нов фаворит: средно покритие, лесно нанасяне с четка или beauty blender, полуматов финиш, който стои много естествено, супер висока трайност върху моята мазна кожа. Продукт без никакви забележки! Always Fabulous предстои да има собствено ревю в близките месеци, бих го определила като по-издръжливия вариант на култовия бестселър Healthy Mix (ревю на Healthy Mix можете да прочетете тук).

-         Фон дьо тен Avon Power Stay в нюанс Sun Brige (PR продукт)
Признавам си, че Power Stay е първият фон дьо тен на Avon, който пробвам в живота си. Фон дьо тенът получих като PR продукт на страхотното събитие по повод лансирането му на българския пазар (включваше картини, рисувани с помощта на фон дьо тена Power Stay – супер иновативна идея!), на самото събитие дълго време си говорихме с гримьорката на Avon относно качествата на Power Stay и трябва да призная, че съм впечатлена. Power Stay е изключително дълготраен фон дьо тен, към който посягам всеки път, в който знам, че гримът ми трябва да се държи безупречно в продължение на дълги часове - свалям грима си непокътнат и във вида, в който съм го нанесла, без да има нужда да матирам повече от веднъж дневно. Нанася се една идея по-трудно, засъхва бързо върху кожата и нямате много време за корекции, рекордът ми с него е точно 16 часа издръжливост, така че бих го препоръчала на всеки, който си търси много дълготраен фон дьо тен. Покривността е висока, цветовата селекция е широка (16 цвята), а формулата – подходяща за чувствителна кожа като моята. Ревю в блога предстои.

-         Коректор Maybelline Instant Age Rewind в нюанс Neutralizer
За този прочут коректор на Maybelline чета и слушам суперлативи навярно откакто съм почнала да се гримирам, но така и не го бях пробвала. Наскоро видях, че Maybelline предлагат и цветни коректори към класическите нюанси (за тези от вас, които не са наясно каква е разликата между concealer и corrector, въпреки че на български и за двата типа продукти ползваме само “коректор“, можете да прочетете моята статия за различните видове цветни коректори и несъвършенствата, които прикриват те, тук). Аз имам среднотъмна кожа с жълт подтон, затова и избрах нюанса Neutralizer, който на кожа с розов или неутрален подтон би стоял жълтеещо (знаете ли какви са различните видове подтон на кожата? Ако не знаете – можете да прочетете моята статия за подтоновете и как да открием своя тук), но на моята маслинена кожа стои като перфектния озаряващ погледа нюанс. Прелива се незабележимо в кожата и има много висока издръжливост, фиксиран леко с прозрачна пудра.






-         Компактна прозрачна пудра NYX Blotting Powder в нюанс Medium
Както много пъти съм писала, аз съм фен на прозрачните пудри (не на тези с цвят) и последният ми фаворит в тази категория е Blotting Powder на NYX. Тя няма цвят, има съвсем лек оттенък (налични са 3 цвята – светъл, среден и тъмен), фиксира грима и удължава трайността му, не дразни чувствителната ми кожа, стои отлично на снимки и на живо и сработва с всичките ми налични фон дьо тени. 

-         Бронзираща пудра Calvin Klein в нюанс Enhance
За тази разкошна бронзираща пудра на Calvin Klein имам обстойно ревю тук, а както си личи и от снимките, през изминалата година я ползвах нонстоп. Пудрата е чудесна за среднотъмна кожа, придава много красив загар с фин сатенен финиш в златисто, има супер висока издръжливост и се нанася и прелива с лекота.

-         Бронзираща пудра Guerlain Terracotta в нюанс 06 Fonce Dore
Тази бронзираща пудра на Guerlain изглежда стряскащо тъмна, но нанесена внимателно, с лека ръка, е изключително красива върху кожата. Пудрата Terracotta е продукт с много високо качество – няма разпрашаване при нанасяне, няма избледняване върху кожата, няма неравномерна апликация, безупречна по всички критерии Неслучайно бронзиращите пудри от линията Terracotta са сред бестселърите на Guerlain.

-         Фиксиращ спрей за лице Rimmel Fix & Go
Фиксиращите спрейове са задължителен продукт за всички, които държат гримът им да изглежда безупречно в продължение на целия ден. Нанасям го всеки път, когато знам, че гримът ми трябва да бъде издръжлив повече от обичайното и винаги, когато времето е горещо/влажно. Пръскам 3-4 пъти на около 20см разстояние от лицето, след като съм приключила с грима си и изчаквам няколко секунди да изсъхне, преди да отворя очи. Освен че фиксира грима ми, спреят успява да „прелее“
 всички използвани продукти и ако съм прекалила с хайлайтъра например, леко отнема от прекомерния блясък. Чудесен продукт!



Очи:






-         Палитра сенки Bourjois Place d’Opera
Най-използваната от мен палитра в ежедневието е Eyecatching Nude (отново на Bourjois, ревю за нея можете да прочетете тук), а съвсем наскоро Bourjois лансира 2 нови палитри с по 8 цвята – една в кафявата и една в по-розовата гама, но и двете са с неутрални нюанси. Сенките са с разкошна мека, фина, маслена консистенция, преливат се без усилие и имат висока трайност, а със селекцията цветове могат да се постигнат разнообразни визии – както ежедневни, така и вечерни. Тази палитра ми е подарък, но съм си харесала и кафявата ѝ разновидност, като вероятно бих си взела и нея на по-късен етап.

-         Единични сенки KIKO Milano в нюанс 07
Тези сенки в красив графитено-бронзов нюанс с блестящ финиш са ми много любими за нанасяне върху целия подвижен клепач, опушени в сгъвката с по-тъмен нюанс и черна очна линия, за бърз и много ефектен вечерен грим.

-         Единични сенки Calvin Klein в нюанс Sandstone
За тези сенки можете да прочетете повече тук Цветът е доста универсален за ежедневен грим, много нежен и ненатрапчив, бих го определила като по-ежедневната и носима версия на сенките на KIKO.







-         Молив за очи Maybelline Tattoo Liner в нюанс 900
За този молив научих от любимата ми Mateja (www.matejasbeautyblog.blogspot.com), която го похвали, че е супер траен във водната линия, с което твърдение съм напълно съгласна. Моливът е наситено черен, без блестящи частици, издържа над 10 часа във водната линия и върху кожа и не се размазва.

-         Очна линия Rimmel Glam Eyes в нюанс 001 Black
През последната година преоткрих очната линия и имам 2 фаворита в тази категория, при това и двата от Rimmel. Очната линия Glam Eyes е с класическа, тънка и прецизна четка, с която може да се нанесе както фина линия, така и плътна и драматична, с наситен матов черен цвят и много трайна върху кожата – не се размазва, разтича или отпечатва върху клепача. Любим продукт!

-         Очна линия Rimmel WonderSwipe в нюанс 16 Out Out
Втората ми любима очна линия е в много интересен тъмно синьо-петроленозелен цвят, който стои чудесно на моите пъстри очи, подчертава зеленото в тях и прави грима ми по-интересен и впечатляващ, но без да е натрапчиво цветен. Получавам много комплименти, когато съм с тази очна линия в този нетипичен зелен нюанс.




Устни:






-         Червило MAC в нюанс Whirl
Обстойно ревю и суотчове на Whirl можете да видите тук
Whirl е абсолютна класика в нюд червилата, най-продаваното червило на MAC и едно от най-любимите ми в моята колекция Има кремообразна консистенция, полуматов финиш, висока трайност и е в красив студен шоколадовокафяв нюанс, който е много универсален.

-         Течно червило Kat Von D в нюанс Hawkind
Ревю за Hawkind ще има в някой от следващите планирани постове, защото е невероятно червило – изключително трайно, супер пигментирано, в много красив кафяв нюанс със студен лилав оттенък, който страшно ми отива, с безупречно матов финиш, просто червило без абсолютно никакви забележки





-Молив за устни NYX в нюанс Mahogany
Цветът Mahogany е прилежащ към нюанса на едно от най-любимите ми червила – NYX Soft Matte Lip Cream в нюанс Rome (ревю тук) Като консистенция формулата е една идея по-суха, отколкото ми допада, но пък цветът пасва на почти всичките налични червила в кафявата гама в колекцията ми, затова и се нарежда сред моите фаворити – чудесно студено кафяво с лилав оттенък, при това с трайност от порядъка на цял ден (+8 часа).

- Гланц за устни Makeup Revolution Jewel Collection в нюанс Exquiste
Този продукт всъщност би трябвало да е lip topper, т.е. да се слага над различни червила, за да им придаде блясък, но за мен си е чист гланц за устни. Формулата е много комфортна за носене – плътна и хидратираща, но нелепкава, с добра трайност, а цветът ми е много любим: полупрозрачен, леко млечен нюд със силно блестящ завършек, който се комбинира с абсолютно всеки възможен грим.

- Гланц за устни Essence XXL в нюанс 17 Let it go
От този гланц през 2019г. изхабих не по-малко от 4 опаковки - имаше един период, в който не носех друго на устните си, освен Let it go . Има гъста, лепкава и много трайна формула (~5+ часа с едно нанасяне), придава много сочен, плътен вид на устните, а блясъкът му е умопомрачителен – когато съм с него непрекъснато получавам въпроси с какъв гланц съм, прави силно впечатление и много се харесва от околните, а цветът е от любимите ми светли, бледи нюдове, а-ла Ким Кардашиян/Николета Лозанова: светло, бледо и млечно бежово с лек прасковен оттенък.

- Гланц за устни NYX Candy Slick в нюанс Sugarcoated
Този гланц е хибриден продукт между гланц и течно червило с гланцов завършек – финишът му е без частици, но много бляскав, прави устните като сиропирани, много сочни и плътни, не изсушава, има силнопигментирана, но лека и нелепкава формула, с трайност слаба към средна (~2 часа). Цветът е много момичешки, пролетно светлопрасковено, освежава визията ми и обичам да го нося както с ежедневен грим, така и със силен вечерен. Нанася се малко неравномерно, както всеки млечен прасковен цвят, но с малко разнасяне стои добре. Харесва ми да го нося както самостоятелно, така и в комбинация с течно матово кафяво червило, като го нанасям по вътрешната 1/3 на устните, за красив омбре ефект.




Парфюми:





-         Tom Ford Lost Cherry EDP
Обожавам парфюмите на Tom Ford Lost Cherry е точно мой тип аромат – ориенталски, плътен, упойващо сладък и доста горчив едновременно, с нотки на най-уханните череши и горчив ликьор Амарето © Lost Cherry е много специфичен - парфюмите с череши изискват особена химия с кожата, защото при някои кожи черешата стои твърде изкуствено, блудкаво и сладникаво. Като цяло всички парфюми на Tom Ford са особени, задължително изискват тест на кожа и никога не купувайте на сляпо – например, моят любим Noir Pour Femme го мразят всичките ми приятели и ме молят да не се пръскам с него, а аз го обожавам :D
Lost Cherry е много силен, присъствен аромат, който има чудесен интензитет и не остава незабелязан. Любим

-         Marc Jacobs Decadence EDP





За версията на аромата Decadence Divine имам обстойно ревю тук , а в годишните ми любимци намери място неговият първообраз Decadence EDP. Decadence e сред вечните ми любими аромати, за мен той ухае на щастие, свързвам го само с прекрасни мигове и пътувания и постоянно го поддържам в наличност, а като аромат е много запомнящ се – бели цветя, слива и шампанско, разкош ❤  Разликите между Decadence EDP и Decadence Divine са осезаеми, като EDP е по-плътен, по-излъчващ, по-тежък и по-сладък като аромат, докато Decadence Divine е неговата лятна, свежа версия. Decadence EDP си заслужава отделно ревю, което ще бъде налице в близките месеци. Двете вариации на Decadence са аромат, който никога не остава незабелязан от околните в положителен аспект, винаги се харесва страшно много, носи ми много комплименти и чак хора по улиците ме спират да ме разпитват кой е ароматът, носещ се около мен.

-         Guerlain Insolence EDP






Ревюто за Insolence ще бъде публикувано в блога съвсем скоро, още през февруари. Insolence е теменужена фантазия, а аз обожавам теменужки, това са най-любимите ми цветя и най-любимият ми аромат изобщо, винаги издирвам и тествам нови парфюми с аромат на теменужки и имам немалко такива парфюми - например Lolita Lempicka EDP (ревю тук) е другият ми най-теменужен аромат, който притежавам.  Insolence си взех в един топъл майски ден и за мен той е най-красив именно през пролетта – ухае на сочни, сладки и много дъхави теменужки Адски е траен и присъствен, невероятно изтънчен като аромат (типично в стила на Guerlain), фино композиран до най-незабележимата нотка. 

-         Dior Pure Poison EDP






Pure Poison EDP ми е неочакван подарък от една много мила дама (Алекс ❤) и с удоволствие го носих през изминалата година. Dior не е сред любимите ми брандове, всъщност до момента единствения техен аромат, който харесвам, е Poison Girl EDP, останалите „отровни“ аромати не са мой тип, макар че точно Pure Poison не бях тествала, а се оказа, че адски ми харесва Pure Poison е доста различен от ароматите, които по принцип нося и притежавам – винаги налитам на сладки, ориенталски, плътни, силно излъчващи парфюми, да ми подхождат на темперамента :D докато Pure Poison е много изтънчен и женствен, много по-зрял като звучене и изцяло белоцветен. Pure Poison е флорален аромат – ухае на жасмин, гардения и бели цветя, има чудовищна трайност (да се чете = безкрайно траен), с плътен шлейф (усеща се метри след вас) и не остава незабелязан. Ревю ще има през пролетта.



Маникюр:






През 2019 бях изцяло на вълна OPI, а през 2020 предимно на Sally Hansen (ревю за 2 от любимите ми лакове Insta Dri можете да видите тук и тук). Освен посочените лакове, други мои любимци са Kiko Smart в нежен тоуп нюанс (скоро ще покажа маникюр с него, много го носих през есента), Essie Dive Bar (ревю тук) и цялата колекция с нюдове Naturally Pefect на Miss Sporty (сигурно 80% от колекцията ми лакове за нокти, която спокойно се равнява на броя на лаковете, налични в някой салон за маникюр, е съставена от нюдове, но продължавам да налитам на тях).



Това бяха моите любими, най-използвани продукти през 2019г. Кои са вашите фаворити за изминалата година?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая



Няма коментари:

Публикуване на коментар