четвъртък, 12 февруари 2015 г.

MOTD:Valentine's Day Look In Pink & Mauve (BG)




Здравейте

Днес съм ви подготвила грим в типичния за Свети Валентин цвят  - розов. Гримът е нежен, подходящ както за деня, така и за вечерта, а за да бъде малко по-закачлив добавих ситен розов брокат по линията на долния клепач.




За направата на грима използвах основно палитрата на Flormar P043 Sweet Pinks.

В областта под веждата и във вътрешния ъгъл на окото нанесох белите сатенени сенки.

По целия подвижен клепач нанесох с потупване, за да бъде по-интензивен, розовия перлен цвят.

За сгъвката на клепача използвах матовия цвят тъмна пепел от рози (с изразен кафяв подтон), като преливах цвета само към областта под веждата. Получи се т.нар. soft cut crease.




За да придам по-завършен вид на грима, нанесох матова очна линия по дължината на горния клепач и я издължих леко в края.

На долния клепач нанесох черен силиконов молив. След това със скосена четка и същия цвят, който използвах за сгъвката на окото, прелях молива и същевременно леко опуших долния клепач. Следвайки очертанията на черната очна линия, направих и втора, успоредна на нея, но в цвета пепел от рози.

За да разчупя малко стандартния грим, нанесох внимателно със скосена четка сух насипен розов брокат по линията на миглите на долния клепач.Завърших с 2 пласта спирала на горните и долните мигли.




Снимките на цяло лице не ми се получиха за съжаление (буквално се стъмни изведнъж следобеда и не станаха хубави снимки) , но нека спомена, че довърших грима с червило цвят пепел от рози и светъл розов руж.

Не съм фен на розовия грим, но този ми хареса как се получи – не е типичния Барби грим, стои добре на всеки тен (аз съм мургава и обикновено розовото се губи на тена ми ) и е закачлив с акцента от брокат & двойната очна линия.

Вие на какъв грим ще заложите за Свети Валентин/Зарезан?

Харесайте страничката ми във facebook: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар