вторник, 10 март 2015 г.

MOTD:My Go To Look #1 (BG)




Здравейте

Гримът днес е моят go to look напоследък – в общи линии „go to” визията е грима, към който посягаме най-често и е подходящ за всеки случай. В последната година цветът розово злато ми е любим (особено за грим) и в този грим е основен. Розовото злато в подходящ нюанс отива на всеки и е по-нетипично от обичайните неутрални цветове, използвани в повечето go to визии.




Розово-златният цвят (Gateau/Sleek) е любимият ми цвят от палитрата Sleek i-Divine Oh So Special (чието ревю ще бъде следващата ми публикация). Сянката е точно розово-златна (никой цвят не взима превес) и блести много фино и феерично при всяко движение. Нанесох я по целия подвижен клепач с плоска четка за сенки.




В края на подвижния клепач нанесох с потупване блестящи бежово-златисти сенки (Organza/Sleek), за да придам триизмерност на грима, а за да придам дълбочина леко затъмних външния ъгъл на окото, изполвайки блендинг четка и матови кафяви сенки в среднотъмен нюанс (Boxed/Sleek).




Матовата очна линия си е направо задължителна за моите гримове. Нанесох черен силиконов молив в горната & долната водна линия. Нанесох молива и по линията на миглите на долния клепач и опуших леко. Завърших с два пласта спирала на горните и долните мигли.

Нося този грим при всеки случай, когато не съм решила какъв грим ми се носи – подходящ е за всеки тоалет, повод & място. Засега това е моят go to look, но когато ми омръзне и го сменя с друг обещавам да направя публикация #2.

А какъв е вашият go to look и кои продукти използвате за направата му?

Харесайте страничката ми във facebook: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар