вторник, 24 март 2015 г.

NOTD:Bright Pink & Neon Glitter |Yes Love G11-4| (BG)





Здравейте ♥

Пролетта най-накрая е тук и се пренесе и върху маникюра ми – свеж и ярък светлорозов с цветни неонови глитърчета ☺.




За направата на маникюра използвах Yes Love #G11-4, който издирвах от миналата пролет :D. Марката Yes Love се предлага в София в магазини НИКО, а онлайн се намира из ибей и амазон. Серията им  Neon Glitter съдържа 12 пастелни цвята с разноцветни неонови глитъри. Всичките са много сладурски и се разграбват за нула време, аз исках да взема и жълтия лак, но не беше наличен. Поразпитах продавачката и тя ми сподели, че вероятно серията е спряна за внос и не се знае кога и дали ще имат зареждане.




Yes Love #G11-4 се състои от наситенорозова (почти неонова) основа с лилави, жълти, оранжеви, зелени и коралови неонови глитърчета, различни по големина. Консистенцията на лака е рядка, тип желе и за плътно покритие изисква поне 3 слоя. Аз първо нанесох 1 пласт бял крем лак (Classics 04), за да подсиля интензивността на розовия цвят. След това нанесох 2 пласта от Yes Love #G11-4. Нанася се лесно, четката е удобна, поради желеобразата консистенция на лака се налага подреждане на глитърите върху плочката. За финал сложих плътен слой топ лак, за да изглади глитърите и да придаде блясък на маникюра, тъй като #G11-4 изсъхва полуматов.




Крайният резултат много ми хареса и вероятно често ще нося лака през пролетта и предстоящото лято. Стои много сладурско и бонбонено, а множеството неонови глитърни частички придават закачливост, защото поради неравномерното нанасяне всеки нокът е различен :D.






Много бих искала да се сдобия и с пастелно жълтия лак от тази серия, дано успея да го открия. Ако харесвате маникюр в свежи цветове и глитъри, непременно прегледайте серията Neon Glitter.

А Вие харесвате ли комбинацията от пастелен лак & неонов глитър?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар