петък, 10 април 2015 г.

NOTD:Fresh Mint |Flormar #424| (BG)





Здравейте ♥

Ментовият цвят ми е любим за пролетта и лятото. Ментовият лак на Flormar #424 е най-носеният ми лак през пролетта – цветът му е точното съотношение синьо и зелено, много е свеж и ярък и просто го обожавам!




Покривността е пълна на 2 пласта, нанася се лесно, четката е стандартна и съхне сравнително бързо. Блясъкът му самостоятелно не е нещо особено, затова аз сложих топ лак.





Наскоро си взех камъчета за декориране на маникюра и реших да добавя по едно в основаната на нокътя. Внимателно го положих върху току-що нанесен лак и запечатах с плътен слой топ лак. Крайният резултат много ми хареса – маникюрът е ефектен, лесен за направа и много издръжлив.





Ментовото е единствения нюанс на зеленото, който използвам за маникюра си, но за сметка на това почти през седмица през пролетта и лятото ноктите ми са „ментови”. Flormar #424 е вероятно най-популярният drugstore ментов лак и ви съветвам ако не сте го пробвали досега, непременно да поправите пропуска си ☺.





Харесвате ли този маникюр? Носите ли ментови лакове за нокти и кой е любимият ви?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар