сряда, 22 април 2015 г.

Review:Rimmel ScandalEyes Gel Eyeliner |001 Black| (BG)





Здравейте ♥

Очната линия е задължителен елемент в моите гримове и must have в козметичната ми чантичка. С течение на времето установих, че течната и гел очна линия са ми най-удобни за употреба и с тях постигам безупречни резултати.


Гел очната линия на Римел е от серията ScandalEyes и се предлага в 4 цвята: черен, кафяв, лилав и син. Аз, както е видно, взех черния- номер 001 Black.










От бранда обещават 24-часова трайност, интензивен цвят, който не се размазва, изчезва или избледнява, лесна за нанасяне консистенция и професионална четка за абсолютен контрол на нанасянето и постигане на перфектни линии.

Очната линия пристига в картонена опаковка в комплект със споменатата четка. Самата очна линия се помещава в леко пластмасово бурканче с черна капачка с логото на марката. Бурканчето е от стабилна пластмаса, затваря се плътно и няма опасност да се отвори само или да се счупи при изпускане. 





Количеството е 2.4g. което предполагам, че ще ми стигне за около половин година редовно ползване.

Съвет: Всички гел линии в бурканче, кремообразни сенки и основи за очи, които се намират в бурканче, съхранявайте здраво затворени с капачката надолу, за да съхраните влагата в тях и да предотвратите бързо изсъхване на продукта.





Четката, идваща в комплект с гел линията е тип „котешко езиче”, едобре изработена, прана е няколко пъти и не са падали никакви косъмчета, „ляга” удобно в ръката ми, но аз лично предпочитам да използвам скосена четка за нанасяне на гел линия. Тази ми е удобна за нанасяне на гел линията във горната и долната линия на окото, но не и аз прецизно оформяне на горния клепач. Все пак ми влиза в употреба, макар и не изцяло по предназначение, така че не я смятам за излишна.

Очната линия е изцяло матова, с плътна кремообразна консистенция, цветът е наситено черен. Ето и един суотч – резултат от еднократно загребване и нанасяне на чиста ръка (без основа) и без напластяване:





Издръжливостта е направо смайваща - +10 часа без никакво размазване, избледняване, буквално стои като току-що нанесена. Във водната линия трайността е една идея по-малка, но отново доста добра, голям плюс е и че не ми дразни очите (които са силно чувствителни) и че не ми се размазва около и по лещите.

Силния пигмент и голямата трайност правят гел линията малко трудна за сваляне в сравнение с течна очна линия, но аз се справям като задържам памучен тампон, напоен с мицеларна вода приблизително минутка на всяко око.

Ето и гел линията в действие:





В заключение мога да кажа, че гел очната линия изпълнява всичко обещано от производителя, а именно –  висока трайност, интензивен цвят, който не избледнява с течение на времето, лесна за работа консистенция. Останах много доволна от продукта, силно го препоръчвам и вероятно ще го поддържам наличен в колекцията ми от гримове ☺

А вие ползвате ли гел очна линия и коя е любимата ви?

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар