неделя, 2 януари 2022 г.

Favorites: Best Products Of 2021 (Makeup, Perfumes, Manicure) |BG|


Здравейте 

Честита Нова година, дами  Бъдете здрави и много щастливи 

Традиция е да споделя с вас в началото на всяка нова година кои са били най-отличителните продукти, които съм ползвала през изминалата година в един събирателен пост. Миналогодишните любимци за 2020 г. можете да прочетете тук, тези за 2019 г. – тук, за 2018 г. тук, за 2017 – тук.

Нека ви представя и моите любими продукти за 2021 г., разделени по категории:

Грим:

През 2021 г. работих доста и от офиса, а не предимно home office, както беше през 2020 г., което за мое удоволствие ми предоставяше възможността да се гримирам по-честичко, затова и в категорията грим имам доста нови любимци, нека започнем с тези от категория:

Лице:

Lumene CC Cream СС крем 

в нюанс Medium

За този прословут СС крем на Lumene лично аз не съм срещала нито един негативен отзив в цялото бюти пространство, всички са възхитени от него, аз  - също. Посветих му отделен пост-ревю, който можете да прочетете тук

СС кремът стои изключително естествено и изобщо не си личи, че имате някакъв продукт за изравняване на тена на лицето, чудесен е за лек, ежедневен грим и според мен е подходящ за всеки тип кожа, включително мазна, като моята, стига да го фиксирате с подходяща пудра.

 

Bell HYPOAllergenic Nude Liquid Powder течна пудра 

в нюанс 02 Light Beige

Тази течна пудра е феноменална! Има супер интересна консистенция – високопокривна, но лека и водниста, а при нанасяне се превръща в нежна пудра. Наистина е течна пудра  Изравнява тена, прелива се с лекота и стои естествено, въпреки високата покривност. Не се усеща тежко върху кожата, не се събира във фините линии и пасва чудесно на мазната ми кожа. Изключително впечатлена съм от този продукт и непременно ще му напиша отделно ревю. Препоръчвам!

 

Maybelline Instant Age Eraser коректор

в нюанс Neutralizer

Любим коректор, за който съм писала вече хвалебствия няколко пъти. Има най-естествената формула на коректор, която ми е попадала, прелива се с лекота, може да се носи самостоятелно или над фон дьо тен, не се събира във фините линии и точно този нюанс озарява много красиво погледа, благодарение на подчертано жълтия си оттенък.

 

Essence Camouflage Matt+ коректор

в нюанс 23 Warm Sand

С Camouflage Matt+ се запознах именно през 2021 г. и изхабих няколко опаковки от него. Той е по-покривния и дълготраен вариант на гореописания Instant Age Eraser, съответно е по-подходящ за мазна кожа. Трайността и покривността му са супер високи, не се събира във фините линии и отново е в подчертано жълт нюанс, който събужда погледа.

 

Bell HYPOAllergenic Liquid Eye Concealer коректор 

в нюанс 02 Medium

Още един любимец в категория коректори – има средна покривност, лека формула, прелива се лесно и има красив естествен, сочен завършек.

Aura Powderful! прахообразна пудра 

в нюанс 04 Crystal Bright

За тази пудра съм чела толкова възторжени отзиви, че не се сдържах да я пробвам  Смятана е за двойник на Метеоритите на Guerlain, а аз, бидейки също и тяхна притежателка, мога да потвърдя, че имат доста сходства. И двете пудри имат един интересен Фотошоп ефект върху кожата, който е неуловим на снимка, но забележителен наживо – приглушено матирано сияение. Хем матират кожата, хем й придават един приглушен блясък, което я прави да изглежда като блърната. Разликата между двете пудри, освен в цената и опаковката, е и в аромата – пудрата на Aura няма вълшебния теменужен аромат на Метеоритите, но извън тези фактори, т.е. откъм действие е достоен техен заместник. Много ми харесва да я ползвам върху СС крема на Lumene, или върху течната пудра на Bell, матира кожата, но й придава споменатия матов блясък и лицето изглежда озарено по един ненатрапчив начин. Разкошна е 

 

Trend IT UP Expert Finish прахообразна пудра

в нюанс 010 Universal

Класическа безцветна прахообразна фиксираща пудра. Аз предпочитам точно насипни пудри, защото смятам, че стоят по-добре върху мазната ми кожа, тази е подходяща именно за дами с мазна кожа, защото е силно матираща и би могла да бъде изсушаваща върху смесена или нормална кожа. Матира дълготрайно, фиксира грима, без да го утежнява и прави кожата като порцелан.

 

Bell HYPOAllergenic Perfectionist Powder компактна пудра 

в нюанс 01 Banana

Тази пудра я пожелах от момента, в който я видях, защото никога не съм виждала пудра, която да комбинира свойствата на прозрачна фиксираща пудра с бананова пудра в 1. Пудрата има лек жълт оттенък, който пасва на моята кожа с жълт подтон, фиксира грима, удължава трайността му, не седи тежко или видимо върху кожата. Препоръчвам!

 

Bell HYPOAllergenic Prime & FIX фиксиращ спрей за грим

Вероятно ако и вие като мен имате мазна кожа, сте запознати с предимствата на фиксиращия спрей за грим. Знам ли, че гримът ми искам да издържа в приличен вид повече време, то неминуемо трябва да го фиксирам със завършващ спрей над пудрата. Този много ми допада, има свеж и лек аромат, отнема от прекалено пудрения вид на прахообразните продукти, удължава трайността на грима, не го размазва и много ми допада. Единствено пръскалото пръска една идея по-грубо от моите предпочитания, но не отчитам този минус като съществен. Спреят много ми допада и определено го препоръчвам като завършващ щрих.

 

Очи:

Bell HYPOAllergenic Longwear автоматичен молив за очи 

в нюанс 01 Black

Класически черен автоматичен молив за очи, който няма нужда да подостряте. Аз нося черен молив предимно в горната водна линия, за да уплътня миглите си и този върши работа за тази цел, освен това е в супер наситено черен цвят, издръжлив е върху кожата и във водната линия и определено ми харесва.

 

Essence Liquid Ink течна очна линия

 в нюанс 02 Ash Brown

Отдавна искам да пробвам кафява очна линия и най-сетне намерих! През изминалата година изхабих 1 опаковка от тази и това ми е втората, което е показателно колко често съм я носила. Цветът е топло тъмношоколадово, финишът е матов, очната линия е с мека и удобна (поне за мен) за нанасяне тънка и гъвкава четка, единствено трайността не е супер впечатляваща – в края на деня очната линия се е поизтрила във вътрешния ъгъл на окото, което не ми допада, но предвид мазната ми кожа е очаквано. Все пак издържа в приличен вид около 8 ч. и поне не се изтрива по целия клепач, а само около слъзния канал. Подчертава погледа много по-меко в сравнение с черна очна линия и определено ми харесва, затова ще продължавам да нося кафява очна линия в ежедневието.

 

Bell HYPOAllergenic очна линия писец

 в нюанс 01 Black

Супер наситеночерна очна линия-писец, с висока трайност върху кожата, удобен апликатор, не се размазва, разтича или избледнява в продължение на деня, определено е попадение.

Sephora Little Wishes палитра сенки за очи

За тази палитра имам отделно ревю тук Съдържа 3 перфектно подбрани цвята сенки – светъл матов цвят ванилия, с който можете да запечатате базата за сенки и да изравните тена на клепача, блестящ бронзов нюанс с топъл оранжев подтон, който можете да нанесете върху подвижния клепач, или като очна линия и тъмно матово сливовокафяво, чудесно за опушване в във външния ъгъл на окото, за нанасяне като очна линия, а за по-смелите дами това може да бъде и основен цвят на подвижния клепач. Little Wishes е най-компактната и универсална палитра, която имам, а и най-използваната от мен в последно време, определено ми е любима.

 

Bourjois Little Round Pot единични сенки за очи

 в нюанс 07 Purple Reine

Цветът на тези сенки стои зашеметяващо върху пъстри и зелени очи  Моите са пъстри и именно тези червеникави нюанси ги правят искрящи, затова са ми любими. Сенките са с подобрена формула, спрямо предишните (нямам много добри спомени от старите единични сенки на Bourjois – бяха по-сухи, по-слабо пигментирани и с недобра трайност), но при тези всички недостатъци са отстранени, формулата е печена, но мека, нанасят се равномерно, имат красив сатенен финиш, висока трайност, преливат се с лекота, а цветът е страхотен: приглушено сливоволилаво с бронзово-кафяв оттенък и червен подтон, с много лек златист отблясък, изключително красив и нетипичен нюанс, който би могъл да се носи както самостоятелно върху целия клепач, така и като акцент, а в ежедневието – като очна линия, нанесен със скосена четка.

 

L’oreal Paris Unlimited спирала за мигли 

в нюанс Black

Досега изписах много за сенките, но истината е че откакто открих тази спирала през лятото, започнах да подчертавам очите си само със спирала, без сенки. Аз много пъти съм споделяла, че имам пепеляворуси, фини, тънки, неособено гъсти, неособено дълги и за капак – прави мигли, затова срещам затруднения да ги приведа в приличен вид. С тази спирала обаче се родих! 

На 2 пласта прави уау ефект на миглите – извива, удължава, придава обем, разделя всяка мигла, оцветява с туш дори най-фините миглички в ъгъла на окото, не се размазва или разтича и не ми отнема половин час да я нанеса. 2 пласта за минута и половина и съм готова, такова нещо не ми се е случвало. Имала съм и други спирали, които са правили миглите ми красиви (като дългогодишният ми любимец Lash Sensational), но толкова бързо, лесно и ефектно никога не съм ги гримирала, затова за мен Unlimited e game changer. Само се надявам някой ден да не я спрат, че направо се пристрастих към нея и ефекта, който придава на моите мигли  Даже майка ми като ме видя с нея, ми каза „Купи ми веднага като твоята спирала, с такива мигли не съм те виждала!“ А кой по-добре от мама знае за природните ми дадености по отношение на миглите?! 😄

 

NYX Eyebrow Gel помада за вежди 

в нюанс Espresso

Докато чакам часа за микропигментация на веждите (да, най-сетне се реших, ще има и пост по темата тук, в блога 😊), няма как да не подчертавам веждите си. Аз харесвам силно подчертани вежди и случайно си взех тази помада, която се превърна в любим продукт, но предупреждавам, че не е никак лесна за работа, изисква опитна и тренирана ръка и съвсем не е подходящ продукт за начинаещи в грима. Има плътна консистенция, засъхва за секунди върху кожата, трябва да се работи бързо и с премерени движения и да се преценява точното количество, за да няма гротескен ефект. Трайността обаче е без аналог, веждите остават непокътнати, докато не изтрия помадата от тях (което също става трудно), а аз имам супер мазна кожа и рядко продукт за вежди се проявява с такава издържливост. Дори в морето веждите ми останаха непокътнатни, въпреки солената вода, слънцезащитния продукт, високата температура и т.н. Пиша минус за опаковката, определено не е най-удобната за този тип продукт, но заради издръжливостта ще си затворя очите. Препоръчвам за дами с много мазна кожа и опит в грима, тази помада определено не е за всеки.

 

Устни:


Trend IT UP Contour & Glide молив за устни

 в нюанс 420

Този молив го похвали любимата ми немска инфлуенсърта @janinewiggert и нямаше как да не го пробвам – автоматичен е, което винаги е плюс, защото няма нужда да се остри непрекъснато, има мека, някак пастелна консистенция, висока покривност и добра трайност, а цветът е много свеж и пролетен – прасковен нюд, който озарява лицето и придава много свеж, отпочинал вид, особено през пролетта и лятото доста носих този молив и самостоятелно.

 

Golden Rose Dream Lips молив за устни 

в нюанс 504 

Тоталният ми фаворит сред продуктите за устни в последните няколко години, не мисля, че някога съм попадала на нюанс, който толкова много да ми отива като този. Така любим ми е, че обмисляйки микропигментация на устни (т.е. перманентно червило) съм сигурна, че реша ли се, ще покажа на специалистката точно този цвят молив като цвета, който искам перманентно върху устните си, което трябва да ви говори много. Перфектният нюанс на моите устни – естествен розов нюд със студен подтон, но една идея по-тъмен и изразителен, без да стои неестествено. Мога да го нося с всякакъв грим, под всяко червило или самостоятелно с малко балсам, остри се лесно и е достатъчно мек, за да не дере устните, но и достатъчно твърд, за да се нанася прецизно. Това ми е вече 4-та опаковка поред и не искам да оставам без него, препоръчвам с две ръце 

 

Impala молив за устни 

в нюанс 207

Този молив го видях от Лили Ангелова от Биг Брадър, ако някой все още я помни, та и тя се изявява като инфлуенсър. За моливите на Impala имам едно старо ревю тук, близо 6 г. не бях ползвала техен молив, но си взех този заради цвета и определено качеството е все така на ниво, просто дистрибуцията на марката е смотана и някак ми убягва от полезрението, та затова не купувам често техни неща. Моливът е в много красив мауви цвят (т.е. тъмна пепел от рози), със студен подтон, прави впечатление и ми носи комплименти, препоръчвам го.

 


Makeup Revolution Crème течно червило 

в нюанс Crème Brunch

За това червило имам отделно подробно ревю тук. Има лека, но високопигментирана формула, чудесна трайност и издръжливост, кадифеноматов финиш и особено в комбинация с молива на Impala стои супер. Почти съм го изразходила, носих го непрекъснато през пролетта и лятото.

 

Bell HYPOAllergenic Rich Cream червило 

в нюанс Praline Cream

Последната ми придобивка откъм продукти за устни – за това червило наскоро писах подробно ревю тук. Има маслена и високопигментирана формула, наситен карамеленобежов нюд цвят, хидратира устните, без да ги изсушава и е чудесен избор за студените месеци.

 

Rimmel Oh My Gloss Plump! гланц за устни 

в нюанс 1999

Гланцовете на Rimmel са нещо, за което никой никога не говори, но аз искам да им обърна внимание, защото са много добри и особено новата серия Oh My Gloss Plump!, която е с увеличаващ обема ефект. Аз обем си имам и принципно съм скептична към тези гръмки обещания, но този гланц наистина увеличава обема – ментовото изтръпващо усещане е толкова силно, че сякаш сте с Лидокаин, а устните видимо изглеждат по-сочни. Формулата съдържа масло от канела, люта чушка и камфор и определено не е за дами с чувствителни устни. В допълнение с гъстата като мед консистенция и милионите фини бляскави частички, гланцът е абсолютно попадение и го носих много през цялата година, най-често с подложка от някой от гореизброените моливи. Препоръчвам!


Парфюми:



Guerlain La Petite Robe Noire EDP

За този култов аромат на Guerlain писах подробно ревю съвсем наскоро тук Ликьорени вишни, захаросани бадеми и тръпчива лакрица, аромат на лукс, с великолепна трайност и силно излъчване, разкош в бутилка 

Avon Little Red Dress EDP

За този любим мой парфюм писах ревю в далечната вече 2016-та тук Този аромат е моят парфюмен подпис вече 10 г. Имам чувството, че даже когато не се пръскам с него, се излъчва от кожата ми. Никога не ми е омръзвал за тези 10 г., а когато беше спрян от производство обърнах света да си намеря бутилки от него, включително стигнах до централата на Avon 😎 Явно не само на мен ми е любим, защото в крайна сметка беше върнат в продажба и през 2021-ва изпръсках цели 3 бутилки от него. Кадифена червена роза, сочна малина и топло сандалово дърво, така звучи моят любим аромат, който въпреки скромната си цена е по-скъп на сърцето ми от всеки друг марков парфюм 

Avon Soft Musk Delice de Velvet Berries EDP

Този парфюм си го поръчах, след като потърках с ръка ароматизирана страничка в каталога на Avon, което ми се е случвало...точно никога досега. Представяте ли си колко ми е харесал? Предстои да му напиша ревю, но отсега заявявам, че за цената от 10 лева (словом: десет лева!) получавате парфюм с наситен аромат на тръпчив ревен, гушлива и негурме ванилия и топло сандалово дърво с изключителна трайност, метров шлейф и наситено развитие. Супер впечатлена съм от тази находка и непременно ще ви разкажа повече за нея скоро. Има допирни точки и общо звучене с Lost Cherry на Tom Ford, който също притежавам и струва около 30 пъти повече, но delice de Velvet Berries по нищо не му отстъпва!


Маникюр:



През 2021 г. нетипично за мен носих много червени и вишневи нюанси върху ноктите си, затова изброявам най-ползваните:

OPI Visions Of Love

Тъмно бордо с кафяв подтон и класически крем финиш, имам ревю за него тук Много любим!

OPI Sleigh Ride For Two

Красив дуохромен сливовокафяв цвят с фин златен шимър, писала съм ревю за него тук Обичам да го нося в комбинация с педикюр с Visions Of Love.

OPI Got The Mean Reds

Това не е най-любимото ми червено, защото е една идея по-приглушено, отколкото харесвам, но все пак си го нося. Пълно ревю за него съм писала тук

Max Factor Glossfinity 155 Burgundy Crush

Наситено бургунди червено с класически крем финиш.

Rimmel Super Gel 031 FAB

Приятна тъмна фуксия с крем финиш.

Rimmel Super Gel 050 Fatal Fling

Много красиво наситено бордо с крем финиш.

Rimmel 60 Seconds 313 Feisty Red

Любимият ми червен лак! Празничен маникюр с него съм ви показвала тук

Perfect Gel Look #137

Класически червен нюанс.

Miss Sporty #5790

Красив цвят на черна череша, писала съм ревю за него тук

Това бяха моите любими продукти за изминалата 2021-ва година, а кои са вашите?

 

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook или ме последвайте в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos

Целувки, Преслава  

Няма коментари:

Публикуване на коментар