събота, 16 януари 2016 г.

MOTD:Birthday Look #2 |Deep Navy Blue Smokey Eyes| (BG)








Здравейте ♥

На 12.01. навърших 22 години и на този специален за мен ден носих опушен грим в тъмносиньо – както видяхте и в поста ми за маникюр, определено тъмносиньото в момента ми е любим цвят ♥





Върху вече нанесената база за сенки нанесох с пенсил четка, като напластих интензивно, тъмносини сенки с безброй сини шимърчета – като цвета на нощно небе ♥ Използвах тъмносиният цвят от палитрата на Borujois Smoky Eyes/ Bleu Nuit (ревю тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/11/reviewbourjois-smoke-eyes-15-bleu-nuit.html) В сгъвката нанесох с пухкава блендинг четка матови сенки в студено кафяво и напластих (Boxed/Sleek). Под веждата и във вътрешния ъгъл на окото сложих от любимата ми хайлайт сянка (цветът ванилия от палитрата Taste of Chocolate/Flormar) като отново напластих. С пенсил четката отново взех от тъмносиньото и сложих по долния клепач до линията на миглите, а с блендинг четката и цвета, който ползвах в сгъвката, минах и под долния клепач, за да прелея границите. В горната и водната долна линия сложих матова гел очна линия (Rimmel ScandalEyes Gel Eyeliner/001), а на горния клепач – течна матова очна линия. Завърших с пласт спирала на миглите. 





Тъмносиньото стои много красиво на пъстри очи – определено подчертава цвета им чудесно.

Получи се много силен и опушен грим – точно както обичам ♥ Наистина много харесах грима си и се чувствах страхотно с него на рождения си ден – особено в комбинация с новия ми любим парфюм (за него нямам търпение да ви разкажа другия месец, любов от първо вдишване!!!)                                                               







Ако ви е интересно, вижте с какъв грим бях миналата година на рождения си ден тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/01/motdbirthday-look.html, а догодина, живот и здраве, отново ще ви покажа какво съм носила в моя ден :)).

Харесайте страничката ми във facebook: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар