неделя, 3 януари 2016 г.

NOTD:Deep Navy Blue |Golden Rose Color Expert #86| (BG)








Здравейте ♥

Маникюрът днес е в много дълбок тъмносин, почти черен нюанс – Golden Rose Color Expert #86.


Той е вторият ми лак от тази серия, като впечатленията ми се припокриват с тези, които имам от другия ми цвят - #71 (ревю тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2014/12/notd-golden-rose-color-expert-71.html).

От известно време заглеждах този конкретен цвят и накрая все пак го взех – притесненията ми бяха свързани с това, че се опасявах пръстите ми да не изглеждат като премазани или прищипани с нещо тежко – като цяло смятам синьото за специфичен нюанс що се отнася до маникюра, но в крайна сметка опасенията ми се оказаха незначителни.

 




Golden Role Color Expert #86 e последната ми лакова придобивка и така ме омагьоса, че вече над месец се лакирам основно с него. Цветът му е дълбоко и наситено тъмносиньо – изглежда почти черен на закрито и на лампа, с едва доловим син нюанс, но на слънце цветът е мастилено син. Аз обожавам тъмни лакове през есента и зимата, затова и този толкова ми харесва – не е скучното и строго черно, идеален е за комбинации с глитъри и скейлове и не е прекалено задължаващ откъм облекло.

Завършекът му е крели – на 1 пласт стои ужасно неравно и прозиращо, но на 2 нещата придобиват съвсем друг вид – синьото е много дълбоко и плътно като интензитет, но все пак си личи, че е синьо, а не черно.

Нанасянето му е леко кофти, както и при другия ми лак – консистенцията е много течна и трябва да се внимава с количеството върху четката, защото се разтича към кожичките.





Издръжливостта е отлична върху моите нокти – свалям го с единствената забележка израстването на нокътя. Няма помътняване на цвета, обелване, свличане и т.н.

Нанасям го на 2 пласта, като реших да доукрася малко маникюра  - в основата на всеки нокът без безименния поставих по 1 сребристо камъче за декорация, а на безименния пръст с помощта на гъбичка а грим нанесох в основата с потупване (повече за него прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/01/notdblack-colorful-glitter_19.html). Завърших с обилен пласт топ-лак, за да придам стъклен ефект на маникюра. 


 


Golden Role Color Expert #86 страхотен тъмно син, почти черен нюанс, перфектен за зимата. Мисля, че интензивно ще продължавам да го нося поне до средата на февруари, и без съмнение през зимата на 2016 отново ще украсява ръцете ми много често – страхотен е ♥
 
Вие имате ли лакове от серията Color Expert и кой е вашият любим?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар