неделя, 24 април 2016 г.

Haircare:Remington Pro Sleek & Curl S6500 (BG)



Здравейте

Днешната публикация е на тема „грижа за косата”. Звучи като оксиморон как точно пресата за коса кореспондира с грижата за косата, но има огромно значение използването на професионални уреди за топлинна обработка на косата спрямо непрофесионалните в дългосрочен план.

В продължение на няколко години ползвах непрофесионални керамични преси за коса, като резултатите, които постигах с тях съвсем не бяха на нивото на тези, които постигам с професионалните. Обикновените преси при мен работеха без проблем около година, максимум година и половина (колкото е и гаранцията им), след което просто спираха да работят. Отнемаше ми около час да изправя косата си и тя никога не стоеше перфектно права и гладка за повече от ден, без значение колко продукти съм сложила и колко старателно съм се изправила. Според мен непрофесионалните преси за коса вършат работа предимно за обработка на тънка коса, с моята гъста и къдрава изобщо не се справят. След поредната гръмнала преса проучих обстойно кои са най-харесваните професионални преси за коса и след колебание между Remington и Philips, избрах Remington. Към днешна дата имам още няколко уреда от марката и от всичките съм изключително доволна. 

С Remington Pro Sleek & Curl S6500 се сдобих през 2012г. и вече 4-та година използвам интензивно и постигам желаните от мен резултати. Към момента е излязъл и подобренията модел  Sleek & Curl S6505, като разликите, който аз виждам с притежавания от мен модел се изразяват в добавеното турмалиново покритие и съкратеното време за загряване.
Remington Pro Sleek & Curl S6500 е преса за изправяне и къдрене, с високотехнологично керамично покритие, което спомага за по-добра обработка на косъма и по-редки процедури. Пресата загрява за около 30секунди, максималната температура е 230 градуса, плочите са тесни и удължени, заоблени във форма „куршум”, която спомага за по-лесно накъдряне на косата при завъртане, подобно на маша. Кабелът е неусукваем, универсален волтаж, а пресата пристига в комплект с много удобна за съхранение термоустойчива чантичка и диск с видео-уроци за къдрене и изправяне с пресата и за направата на различни прически. Гаранционният срок е 3 години.

Косата ми е с много плътен косъм, гъста, къдрава и дълга до кръста и обикновено ми отнемаше около час да се изправя, а косата ми винаги бухваше по някое време и не оставаше идеално гладка за повече от няколко часа. С Remington Pro Sleek & Curl S650 нещата изглеждат по съвсем друг начин – изправям се за около 20минути, като минавам по 2 пъти кичура, който изправям – първият път изправя, а вторият заглажда косъма. Косата ми става идеално права и гладка, дори във влажно време има минимално подвиване и то в краищата, не по дължината. Изправена стои докато не я намокря, т.е. спокойно си карам по 2-3 дена с изправена еднократно коса. 

Пресата е много удобна и за къдрене, заради заоблените краища. Прокарвам плочите по кичура, после завъртам в посока от лицето навън, задържам няколко секунди и съм готова. Получават се небрежни и отпуснати къдрици, които отново издържат 2-3 дена, като с времето се отпускат още, но не губят изцяло форма. 

Ето и резултата:






Изключително съм доволна от пресата, вече 4-та година я ползвам ежеседмично и досега не е дала никакви признаци на захабяване. Определено Ремингтън е марката, на която бих заложила и занапред, що се отнася до уреди за поддръжка на косата.

Коя е вашата любима преса за коса?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар