събота, 16 април 2016 г.

NOTD:Trust Fund Beauty #Elegantly Wasted (BG)








Здравейте ♥

Пастелно лилавото в различните му нюанс е цветът, който асоциирам с пролетта. Предния месец ви показах още един маникюр в пастелно лилаво (тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/03/notdpastel-lilac-yes-love-glow-in-dark.html ), а маникюрът днес е в по-хладен лилав нюанс със сив подтон.






Trust Fund Beauty в цвят Elegantly Wasted получих като подарък още през декември, но търпеливо изчаках да дойде пролетта, за да го разнося – пастелно лилавото за мен е пролетен цвят и толкова, не бих го носила през студените месеци. Марката Trust Fund Beauty бе непозната за мен и това е първият продукт от асортимента й, който пробвам. Trust Fund Beauty е американска марка, която предлага червила и лакове за нокти, които са изцяло с веган състав, нетествани върху животни и 7-free!! Предлагат интернационална доставка (http://trustfundbeauty.com) и собствена бюти кутия. 






Обичам да експериментирам с нови марки лакове за нокти и с интерес пробвах Elegantly Wasted. Учуди ме колко е миниатюрна дръжката на лака и смятах, че ще ми е неудобна за лакиране, но с лекота направи овала. Четката е много удобна за широки нокътни плочки – покрива от раз. Консистенцията е плътна, завършекът е крем, покрива перфектно на 2 пласта и съхне бързо – за около 15 минути съм готова с маникюра. Все пак добавям топ лак, за да придам плътен стъклен блясък и да удължа трайността, която самостоятелно е 6 дена, а в комбинация с база и топ лак се удвоява. Количеството е цели 15мл.
Цветът е хладен нюанс на лавандулово лилаво с изразен сив подтон. Чудесно кореспондира с името си – изключително елегантен цвят ♥
Носих го няколко пъти самостоятелно, но днес реших да го украся по любимия ми начин, като добавих по 1 сребристо декоративно камъче в основата на нокътната плочка. Много ми допадна как се получи – елегантно и ненатрапчиво. 







Имам срамно голям брой пастелни лакове, обаче от 3 седмици насам се лакирам само с Elegantly Wasted – бързо се превърна във фаворит ♥ 

Като цяло марката Trust Fund Beauty предлага красиви лакове в нетипични цветове и с радост бих пробвала още някой от тях и мога само да съжалявам, че не е по-достъпна в Европа.

Вие имате ли лакове на Trust Fund Beauty?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар