неделя, 2 декември 2018 г.

Favorites: Fall 2018 |Makeup, Perfumes, Manicure| (BG)





Здравейте

В края на всеки сезон по традиция пиша пост с любимите продукти и днес е ред на поста с есенните любимци за 2018г. Предния пост по темата е за тазгодишните летни любимци и ако ви е интересно, можете да го прочетете тук

Лице:






-         Фон дьо тен Bourjois City Radiance в нюанс 06 Golden Sun
Чудесен фон дьо тен със сияен финиш, лека формула и висок слънцезащитен фактор, който използвах през септември, октомври и ноември и с удоволствие ще повторя като приключа, защото много ми допада. Въпреки че имам супер мазна кожа не харесвам матиращи фон дьо тени и винаги използвам такива с полуматов/сияен финиш и средно покритие. Много прилича на любимия ми Healthy Skin Harmony на Мax Factor.

-         Компактна пудра Bourjois Healthy Mix в нюанс 03
Много харесвам фон дьо тена Healthy Mix за студеното време (ревю за него можете да прочетете тук), наскоро реших да дам шанс и на компактната пудра от същата серия. Аз съм верен потребител на прахообразни (свободни) пудри и рядко посягам към компактния вариант на този продукт, но все пак поддържам една такава пудра в чантата си, за да правя корекции по грима си, когато и ако се наложи. Пудрата е високо покривна, матираща и с добра трайност, подходяща за смесена и мазна кожа.  






-         Компактна бронзираща пудра Max Factor Crème Bronzer в нюанс 05 Light Gold
Тази бронзираща пудра присъства за пореден път в пост с любимци, защото ми е страхотно любима и се нарежда сред откритията ми за 2018г. Обстойно ревю за нея и по-тъмния ѝ вариант  можете да прочетете тук.  Най-добрият продукт от категория бронзиращи и контуриращи продукти, който съм пробвала досега.

-         Палитра с хайлайтъри Rimmel Kate
Розовия нюанс избирам, когато нося грим в студената гама, златистия и бронзовия комбинирам с грим в топли нюанси. Хайлайтърите са с добра и наситена пигментация, но леко суха консистенция, затова загребвам по-грубо с четката ми за хайлайтър, когато ги нанасям. Бих искала да обърна внимание, че цветовете в палитрата са сравнително тъмни, с оглед което вероятно не биха били подходящи за жени със светла кожа – бронзовия нюанс например нося когато съм с изкуствен тен, иначе стои твърде тъмно и натрапчиво върху естествения ми цвят кожа. Когато не съм с изкуствен тен избирам най-често златния нюанс, но отново нанасям с лека ръка. Всички нюанси в палитрата са „цветни“ (перлено розово, златно , бронзово) т.е. няма нюанс, който да придава стъклен/мокър блясък върху кожата, затова ако търсите светъл хайлайтър за лек, естествен блясък, то тази палитра не е вашият продукт.



 
Очи:






-         Палитра сенки Rimmel Magnifyes 12 цвята Spice

Най-есенната палитра, която притежавам – изцяло в червени, оранжеви, бронзови и кафяви нюанси, красота ♥ За ежедневието нанасям сенките със скосена четка като очна линия, а през свободното време обожавам да нося тежък опушен грим в червената гама, стои разкошно ♥ Задължително комбинирам сенките си с руж в топлата гама (като Milani Berry Amore – ревю тук) и червило в кафяв нюанс. Ревю & суотчове на палитрата можете да видите тук.


-         Палитра сенки Bourjois Eyecatching Nude 03

Тази палитра е коренно противоположна на предната – умерени, неутрални и предимно телесни нюанси, за постигане на ежедневен и ненатрапчив грим. Изключително универсална палитра и страшно удобна за пътуване: откакто я притежавам пътувам само с нея + някоя цветна единична сянка за разкош, ако реша да се гримирам по-тежко. Ревю & суотчове на палитрата можете да видите тук.






-         Кремообразни стик-сенки Rimmel Magnifyes 008 On Taupe Of The World





По принцип не харесвам кремообразни сенки, но след многото добри отзиви за тези взех 1 брой за проба. Продуктът е двустранен – от едната страна кремообразни сенки, а от другата заострен тип каял молив за подчертаване. 008 On Taupe Of The World съдържа светли сенки в неутрален нюанс шампанско (върху моята кожа категорично не изглежда като taupe), а от другата е графитено сиво. Въпреки предубедеността ми трябва да призная, че сенките се държат безупречно – дори да не ги фиксирам с пресовани сенки, не се събират в сгъвката на клепача, а аз съм с много мазна кожа, което е фактор, не избледняват, остават във вида, в който съм ги нанесла сутринта, докато не сваля грима си. Сенките нося както в комбинация (светлия цвят върху целия клепач и тъмния като очна линия), така и самостоятелно, а откакто ми свърши базата за сенки използвам светлия цвят и като база. Няколко мои приятелки и майка ми също си взеха от тези кремообразни сенки и много ги хвалят, даже мама си го взе и в още цветове. Опаковката обаче е безобразна – надписите се изтриха веднага и изглежда доста мърляво, а всъщност използвам продукта от 2 месеца и стои само в грим органайзера ми.

-         Спирала Rimmel Wow Wings




Не съм съгласна с примамливото послание за придаване на УАУ ефект поради простия факт, че моите къси, прави, руси и неособено гъсти няма спирала, която да ги направи УАУ (да живеят изкуствените мигли!), но все пак тази е приятна и с удобна четка. Не е на нивото на любимата ми Bourjois Volume Glamour Ultra Curl, но извива и достига до най-фините и невидими миглички във вътрешния ъгъл на окото. Бих я определила като спирала за извиване и удължаване, не толкова като придаваща обем.


Устни:






-         Моливи за устни Bourjois Contour Edition 01 Nude Wave и 11 Funky Brown
Моливите за устни на Bourjois са ми любими, обстойно ревю на №11 Funky Brown можете да прочетете тук. За мое огромно съжаление обаче, това е последната бройка от №11 до която успях да се докопам, тъй като е спрян от производство и вече не се зарежда в магазинната мрежа, затова ще трябва да се оглеждам за негов заместител (интересни са ми т.нар. lip foundation liners на Catrice, някой пробвал ли ги е?) №01 е с цветът на моите устни, подхожда си с голяма част от червилата ми и също го използвам постоянно. Моливите Contour Edition са с мека и плътна консистенция, нанасят се лесно, имат добра издръжливост и не изсушават. Препоръчвам!






-         Червила Bourjois Rouge Velvet The Lipstick в нюанси 22 Moka-Dero, 23 Taupe Of Paris и 24 Parisienne
За тези червила от есенната колекция на Bourjois писах съвсем наскоро, затова ще оставя линк към ревюто тук Приятна кремообразна тексутра, кадифено матов финиш и изключително висока трайност.







-         Балсам за устни Blistex Triple Butter
Като човек с целогодишно сухи, белещи и цепещи се устни винаги съм в търсене на добри и лечебни балсами за устни, които да държат положението под контрол (бойкотирам всички оцветени вазелини с кофти състав, като Нивеа например). Миналата зима си взех прочутия Blistex Lip Relief Cream, който е страхотен лечебен балсам, но става за ползване само вкъщи, тъй като цветът му е наситено бял. Попадна ми реклама на стиковете на Blistex, които са отскоро на пазара и си избрах варианта с 3 масла Triple Butter, който мога да нося в чантата си и да подновявам в продължение на деня. Балсамът е с чудесен състав, приятна маслена и топяща се върху устните текстура, хидратира, подхранва и успокоява кожата на устните и ухае на карамел и манго. Страхотен продукт, нареждам го до любимите ми ЕОС (ревю за балсама им с боровинка можете да прочетете тук). Силно препоръчвам балсамите на Blistex за проблемни, сухи, цепещи и белещи се устни, при мен действието им е много благотворно. Наскоро видях че са заредили и лечебния мехлем за устни на Blistex в бурканче и планирам да го взема за нанасяне вечер преди лягане.


Маникюр:





-         Лакове OPI Tickle My France-y, Sleigh Ride For Two, Visions Of Love и Rimmel Berries & Cream
Напоследък, видно и от постовете на тема маникюр в блога, съм на вълна OPI и придобих доста лакове от този бранд. През есента носих много красивия нюд в тоуп нюанс Tickle My France-y (ревю тук), есенно бордо с медночервен шимър в лицето на Sleigh Ride For Two (ревю тук), наситено кафяво-червено Visions Of Love (ревю за него предстои) и наред с тях, поредната вариация на червено с Rimmel 60 Seconds Berries & Cream (ревю за него също предстои).


Парфюми:

-         Marc Jacobs Decadence Divine EDP





Съвсем наскоро писах обстойно ревю за този аромат тук Много женствен, присъствен и секси аромант на шампанско, сини сливи  и бели цветя, с изключително висока трайност и шлейф. Разкошен по всяко време на годината.


-         Guerlain La Petite Robe Noire EDP





С прочутата малка черна рокля на Guerlain имаме силна любов още от далечната вече 2012г., когато я помирисах за пръв път – любов от първо вдишване. Mного женствен, секси, топъл и опияняващ аромат на ликьорени вишни, лакрица и бадеми, перфектен за есента и зимата. Ревю предстои – stay tuned!


Това бяха моите любими продукти за есен 2018, кои са Вашите? Споделете с мен в коментарите.



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар