петък, 31 юли 2015 г.

MOTD:Fresh Green (BG)






Здравейте ♥

Гримът днес е с основен цвят свежо пастелно зелено и изцяло матов. По принцип тъмните гримове с наситени цветове смятам, че ми отиват повече и подчертават очите ми, но напоследък ми се експериментира с нетипични за вкуса ми цветове, като в случая светлозеленото е един от тях. 






Схемата на гримиране е „стандартната” – нанесох зеления матов цвят (зеленото от палитрата с пастелни цветове на Belissima) с плоска четка по целия подвижен и долен клепач. Затъмних в сгъвката на окото с матово кафяво (Boxed/Sleek) и леко затоплих под веждата с пясъчно жълто-кафява матова сянка (The Mail/Sleek). По линията на миглите нанесох същия кафяв цвят, който ползвах в сгъвката. Завърших грима с черна очна линия и пласт спирала.





Крайният резултат ми допадна, макар че бях и все още съм леко предубедена доколко точно този нюанс на зеленото ми отива.





А вие носите ли светлозелени гримове?

Харесайте страничката ми във facebook: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар