сряда, 8 юли 2015 г.

How To:Guide For Perfect Matte Face |My Essentials| (BG)




Здравейте ♥

През лятото запазването на лицето матово понякога е мисията невъзможна, но аз открих своята комбинация от продукти, с които постигам дълготраен матов ефект дори и при високи температури.

Ето ги и тях:

1.Матиращ крем за лице Mixa 24hr light moisturising balancing cream
В публикацията ми за грижа за кожата (виж тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2015/06/skincarecurrent-routine-1-bg.html ) ви споделих как процедирам сутрин, както и написах кракто ревю за този крем. Нанасям го сутрин – като основа под матиращия дон дьо тен и пудра. Така удължавам матовия ефект на грима с няколко часа.



2.Матиращ фон дьо тен-мус Rimmel Stay Matte в нюанс 200 Soft Beige





Изчаквам няколко минути след като съм нанесла крема и със скосена четка за фон дьо тен (Lollipop Cosmetics Angled Buffer) нанасям матиращия фон дьо тен. Текстурата му е много кремообразна, не е тежък, покривността му е отлична, издръжливостта – 12+ часа, а матиращият ефект – близо 7 часа в топло време. Препоръчвам да го нанасяте с четка вместо с пръсти – стои много по-естествено и равномерно.



3.Пудра MaxFactor Creme Puff в нюанс 41 medium beige





Изчаквам няколко минутки след нанасянето на фон дьо тена и с пухкава четка за пудра нанасям малко пудра по челото, носа и брадичката, тъй като в тези области лицето ми се омазнява по-бързо. В течение на деня само подновявам пудрата – при тази комбинация го правя 1, максимум 2 пъти. От  всички пробвани до момента пудри тази ми е любимата – въпреки че не е обозначена като матираща има матиращ ефект, и най-важното – стои много естествено на лицето. Повечето матиращи пудри са доста по-сухи и стоят „тебеширено” на лицето, докато при тази това не ми се е случвало. Не бих я нарекла крем-пудра в никакъв случай, но определено не е и суха. Покривността и изръжливостта и са отлични, подходяща е и а самостоятелно носене или в комбинация с коректор. Единственото, което не ми харесва в нея е ароматът й – напомня ми на прах за пране/омекотител, но поне не се усеща, нанесена на лицето.



С комбинацията от тези продукти гримът остава в безупречен вид в продължение на целия ден. Наскоро ми се наложи да пътувам дълго време и използвах тази комбинация – грима нанесох в 3 през нощта и  го свалих в 23ч. – т.е. носих го в продължение на 20 часа, като поднових пудрата 2 пъти за цялото време. 


В ежедневието залагам на по-лек грим на лицето (бб/сс крем), но когато знам, че ще съм ангажирана през целия ден, залагам на тези изпитани продукти и досега не са ме разочаровали.

А вие какви продукти използвате, когато искате безупречен грим на лицето за дълго време?

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥




Няма коментари:

Публикуване на коментар