сряда, 14 януари 2015 г.

MOTD:Birthday Look (BG)




Здравейте ♥

На 12.01 навърших 21 години и на този специален за мен ден си направих празничен и много бляскав грим ☺

Гримът прелива от бяло злато към розово-златно и завършва в сливово лилаво със златни частички.




Крайният резултат много ми хареса и скоро бих повторила грима, въпреки че направата му ми отне малко повече време.

Във вътрешния ъгъл на окото нанесох блeстящ полупрозрачен пигмент в цвят бяло злато (Flamenco/Joko Cosmetics).

В централната част на клепача нанесох блестящи розово-златни  сенки (Gateau/Sleek).




Във външния ъгъл на окото и по дължината на долния клепач нанесох шимърни сенки в сливово лилаво със златни частички (Celebrate/Sleek).

Под веждата нанесох светли сенки в цвят ванилия (светлия цвят от палитрата Taste of Chocolate/Flormar).

За да направя грима по-интензивен нанесох черен молив в горната & долната водна линия и леко опуших с четка.




По дължината на горния клепач нанесох матова черна очна линия и завърших грима с 2 пласта спирала.

На вас харесва ли ви грима? Бихте ли го пробвали?

Харесайте страничката ми във facebook: 
https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар