четвъртък, 29 януари 2015 г.

NOTD:Flormar #433 (BG)




Здравейте ♥

Днес съм ви подготвила кратък пост за настоящия ми маникюр с главен участник Flormar #433.

Цветът му е наситен тъмносин с много фин по-светъл шимър, който придава на лака почти перлен завършек.

Покривността бих определила като много добра – мислех да остана само с 1 нанесен пласт, но ми се стори, че на определена светлина леко прозира, затова добавих още 1. За къси нокти 1 пласт е напълно достатъчен.




Издръжливостта при мен е 7 дни, след това има нужда от смяна.

Блясъкът е изцяло от самия лак, не съм добавяла топ лак.

Лакът е част от редовния асортимент на марката, достъпен практически навсякъде.

Flormar #433 според мен е много подходящ за есента & зимата, блясъкът му го прави забележителен, но все пак не е натрапчив като типичния перлен лак.




Вие носите ли тъмносини лакове през този сезон?Кои са любимите ви?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар