понеделник, 19 януари 2015 г.

NOTD:Black & Colorful Glitter (BG)




Здравейте ♥

Първият #NOTD за новата година е с главен участник любимият ми глитър лак – Essence 02 Circus Confetti, който за съжаление е от лимитирана колекция на марката от 2012г. и съответно не е наличен вече.

Както споменах, лакът ми е абсолютен фаворит, който нося целогодишно върху различни основи, а по това време на годината – върху черен лак с крем завършек (Flormar #313).




Глитърът нанесох с потупване в основата на нокътната плочка на 2 пласта. Circus Confetti се състои от прозрачна база, миниатюрни кръгли златни глитърчета и по-едри шестоъгълни хексагони в сребристо, зелено, синьо, лилаво, оранжево и розово. Звучи доста кичозно като комбинация :D но всъщност в зависимост от нанесения като подложка лак, глитърът стои различно всеки път и добавя много закачлив акцент към маникюра.

За съжаление моят лак е на привършване от толкова носене, но мисля че съм му открила двойник и в момента в който се сдобия с него, ще ви го покажа в някой маникюр ☺




Харесва ли ви маникюрът? Кои са любимите ви глитърни лакове?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар