събота, 2 юни 2018 г.

Favorites: Spring 2018 |Makeup, Perfumes, Manicure, Body Care| (BG)


Здравейте ♥


Въпреки че лятото от астрономическа гледна точка не е настъпило, типично лятното и слънчево време навън ме предразполага да премина на изцяло лятна вълна, с оглед което реших да споделя с вас любимите си продукти през изминалата пролет. 

Ежедневният ми грим се състоеше от лек фон дьо тен с матов завършек, малко светла бронзираща пудра, лек розов руж с блестящ завършек, розово/светло неутрално червило и черна очна линия, по-рядко – очна линия, направена с кафяви сенки за по-меко подчертаване на погледа. През цялата пролет носих само неутрални лакове за нокти, цветни парфюми с нотки на бели цветя и особено тубероза, а при грижата за тялото – лек хидратиращ лосион за тяло в комплект със спрей за тяло с аромат на ревен. Ето и кои са поименно любимите ми продукти + кратки ревюта:




Лице:

- фон дьо тен Bourjois 1 2 3 Perfect в нюанс #53 Beige Clair
Съвсем наскоро писах обстойно ревю за този фон дьо тен, което можете да прочетете тук. Накратко: фон дьо тенът е с лека и ефирна консистенция, матов завършек, стои изключително естествено върху кожата и има добра трайност. Любим продукт, който носих ежедневно през пролетта и смятам да продължа да нося и през лятото, дори вече изхабих 2 опаковки и имам 3-та в запас.


-руж KIKO Milano Colour Veil в нюанс 01

Писала съм подробно за ружа тук Вече е доста издълбан и вероятно скоро ще го приключа, но продължава да ми е любим. Цветът е розов със студен оттенък, а финишът – много бляскав и придава сияен вид на кожата. През пролетта го носих много, за да придам блясък на кожата си, особено любим ми е в комбинация с червилото NYX Wanderlust в розовия нюанс Cannes и тънко положена очна линия Bourjois Liner Reveal – моят пролетен ежедневен грим!


-бронзираща пудра Max Factor Crème Bronzer #05 Light Gold

Обстойно ревю за светлия и тъмния вариант на новата бронзираща пудра на Max Factor можете да прочетете тук Light Gold стои изключително естествено и го носих много, откакто се сдобих с бронзъра – нанасям го под скулите, от двете страни на носа, на слепоочието и под долната устна, за да контурирам леко лицето си, както и в сгъвката на клепача, за да придам дълбочина на погледа. Много любим продукт, който надмина очакванията ми!


-прахообразна прозрачна пудра Rimmel Match Perfection

Както може би сте забелязали, аз съм огромен фен на прахообразните пудри, защото имам много мазна кожа и смятам, че прахообразните пудри стоят по-естествено и матираи по-добре мазната ми кожа. Match Perfection ползвам от февруари насам и съм изхабила близо 2/3 от нея, харесва ми за ежедневен грим, матира прилично кожата ми и фиксира грима ми, но определено смятам, че прахообразната пудра на Bourjois (ревю тук) e по-фина и ефирна и една идея повече я предпочитам пред Match Perfection.



Очи:




-очна линия Bourjois Liner Reveal 01 Shiny Black

Последните близо 2 години почти не носих очна линия, някак си се бях наситила на този тип продукт, но с настъпването на пролетта ме обзе желание за визия с черна очна линия, лек контур, бляскав руж и прасковено-розово червило – това беше моят go-to look през март, април и май. Liner Reveal е с апликатор тип мек писец, който е удобен за рисуване на малко крила – за дълги и драматични крила/креативни линии, предпочитам очна линия с тънка четка, но за ежедневен грим този тип мек писец е перфектен. Liner Reveal е с винилов финиш, лично аз за пръв път ползвам очна линия, която не е с матов финиш, но се оказа, че ефектът ми допада.




-спирала Bourjois Volume Reveal Black



Volume Reveal придава страхотен обем и е чудесна спирала по всички категории (наситено черен цвят, обем, дължина, трайност), с класическа четка за обем и успява да придаде наситен обем и дължина на моите къси, редки, руси и прави мигли. Опаковката е много луксозна – масивна и стабилна, с 3х увеличително огледало, стои много красиво на тоалетката ми. От двете спирали тази ми допада една идея повече и определено бих повторила покупката.




-спирала Miss Sporty Studio Lash Designer 001 Extreme Black


Спиралата Studio Lash Designer е с извиваща миглите четка, с къси влакна, които покриват с туш и най-фините и невидими мигли (особено удобна ми е за нанасяне на спирала върху долните мигли) и е наситено черна и трайна и не се размазва. Чудесна бюджетна спирала!

                                  


-основа за сенки Rimmel Magnifyes

В пролетните дни, в които носех сенки върху подвижния клепач, задължително ги нанасях над основата за сенки Rimmel Magnidyes – имам много мазен клепач и ако искам сенките ми да не избледняват в продължение на деня, то задължително трябва да ги нанеса над основа. Основата е безцветна с много лек жълт оттенък, леко лепне след нанасяне, което на мен ми допада, защото така сенките залепват върху нея и остават в безупречен вид в продължение на целия ден/нощ. Много е подходяща за жени с мазен клепач – сенките нанесени над нея не избледняват, не се разтичат и остават във вида, в който са нанесени. Препоръчвам!

- сенки NYX Wanderlust в нюанс Morroco


Сенките в нюанс Мароко са тъмен тоуп (сиво-кафяв) нюанс със студен оттенък и матов завършек и в пролетните сутрини, в които не слагах очна линия, задължително посягах съм тях или към споменатите по-долу Милано, нанасяйки ги като очна линия със скосена четка. Кафявите и тоуп нюанси стоят по-меко и ненатрапчиво от черна очна линия и обичам да подчертавам очите си по този начин, особено когато съм с една идея по-casual аутфит. Мароко комбинирам с червило в по-студен нюанс, а когато искам да нося червило в топъл нюанс, то тогава избирам


-сенки NYX Wanderlust в нюанс Milan


Сенките в нюанс Милано са в топъл шоколадов нюанс с матов завършек и ги нанасям със скосен четка като очна линия в дните, когато планирам да нося червило в топлата гама. Ревю за тях можете да прочетете тук



                                                        Устни:








-течно червило Rimmel Stay Matte в нюанс Pink Blink


Течно червило с ултраматов завършек в прасковен нюанс и невероятна трайност, което много обичам и вече съм изхабила наполовина. Обичам да го нося в комбинация с очна линия, лек прасковен руж и аутфит в бежовата гама. Пълно ревю за него можете да прочетете тук

- течно червило NYX Soft Matte Lip Cream в нюанс Cannes

Най-пролетното и розово червило, което притежавам :D Лека, кремообразна текстура, матов завършек, висока трайност и най-универсалният розов нюд, който съществува в представите ми. Пълно ревю за него тук

- течно червило Bourjois Rouge Edition Velvet в нюанс Cool Brown

В дните, когато не знам какво ми се носи или аутфит ще избера за деня, винаги залагам на Rouge Edition Velvet в нюанс Cool Brown, защото е в изключително неутрален бежов нюанс, отива на абсолютно всякакъв грим и буквално живее в дамската ми чанта целогодишно, защото не знам кога може да ми потрябва. Ревю за него можете да прочетете тук. Любимо!

-червило Bourjois Rouge Velvet The Lipstick в нюанс Caramelody

Най-новото попълнение в колекцията ми от червила, за което писах съвсем наскоро тук Caramelody е много далеч от представата за пролетно червило в свеж нюанс, но аз много го заобичах през май, откакто го имам, и съм го носила няколко пъти, затова реших да го включа в тази публикация. Наситен карамелен нюанс със златист подтон, изключителен матов финиш и безупречна формула!





Маникюр:


-Essence The Gel в нюанс 98 Pure Beauty & Pull & Bear Gold Rose

През изминалата пролет нон стоп бях с маникюр в неутралната нюд гама, като редувах Pure Beauty в комбинация на безименния и средния пръст с Rose Gold (този маникюр можете да видите тук), с друга любима комбинация, а именно:

-Miss Sporty Check Matte в нюанс Beige Blanket & Crazy Top Coat в нюанс The Show Must Glow On


който маникюр можете да видите тук. Колкото и да са ми любими маникюрите в нюд гамата, вече съм на лятна вълна и ми се носи ярък (розов) маникюр, по възможност в комбинация с тен, студено питие и море!





Парфюми:


-Roberto Cavalli Paradiso Assoluto EDP

Много обстойно ревю за Paradiso Assoluto EDP можете да прочетете тук. Изключително силен, присъствен, превземащ пространството аромат на бели цветя, дървесни нотки и мъничко ванилия & мускус.

-Bvlgari Omnia Crystalline EDT

Стар любимец, който най-сетне ще получи своето ревю в блога през юни. Много фин, изтънчен, ненатрапчив, звънлив, кристално красив и женствен, просто перфектен за пролетта!

-Nina Ricci L’Elixir EDP


Oще един стар фаворит, от който през изминалата пролет изпръсках последните капчици от наличния флакон. Сочни червени плодове с кисела нотка, много жасмин, мъничко лимон и мускус – абсолютно женствен, закачлив по един зрял начин, много забележителен и безкрайно любим ♥ Особено през пролетта му се наслаждавам с пълна сила, защото започнах да го нося в далечната пролет 2012 и оттогава съм безвъзвратно влюбена. Ревю за него можете да прочетете тук




Грижа за тялото:

Лосион + спрей за тяло Balea Rhabarber & Vanille

Реших да включа и два продукта от категорията грижа за тяло, въпреки  че не споделям в блога за покупките си от този тип (а може би трябва?) В търсене на нов лосион за тяло, погледът ми се спря на Balea Rhabarber & Vanille (ревен & ванилия) и мигновенно се озова в пазарската ми количка, без секунда колебание, въпреки ванилията, която мразя от дъното на душата си. Аз обожавам аромата на ревен (както и вкуса му), за съжаление ревенът изобщо не е популярен по нашите географски ширини, ако нямате представа как ухае, бих описала аромата му като много подобен на вишна: сладко-кисел, сочен, леко резлив. Лосионът е с аромат на сочен, тръпчив, сладък ревен с лека киселееща нотка, точно по мой вкус ♥ За моя радост ванилия не се усеща изобщо, само моно аромат на ревен. Лосионът е с чудесна хидратация, попива бързо в кожата, не лепне и не дразни чувствителната ми кожа. Ароматът се задържа около 3-4 часа върху кожата, а тъй като аз се влюбих в него, взех и спрея за тяло от същата колекция, който ухае по идентичен начин. 

Ароматът на спрея се задържа около час-два върху кожата ми самостоятелно, а в комбинация с лосиона издържа до 4-5 часа. Спреят е приятна глезотийка, която нанасям след баня върху лосиона, а понякога нося и в дамската си чанта, за освежаване на аромата през деня, или за наслагване върху парфюма ми. Вече съм изхабила 3-4 опаковки от лосиона и 2 от спрея, което ясно говори колко ми харесват и се надявам DM да не планират да ги спират скоро, защото ще трябва да се презапасявам с по 10 бройки :D



Това бяха моите любими продукти през изминалата пролет. Кои са вашите любимци?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар